Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

was de zondag ook wel grappig, ipv een zak hooi rond ne boom te binden zetten ze daar een legermanneke voor :lol:

geen verwijt aan de soldaatjes hier he :wink:
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

op zondag, op die laatste afdaling, is diene voor mij zwaar over zijn stuur gegaan, op zijn nek gevallen en blijven liggen. Medics waren er direct bij. Heb zijn fiets uit de weg gelegd, maar hij lag op de afdaling, dus het is wel normaal als ze dan vragen aan de bikers om af te stappen natuurlijk
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

KoRn wrote:was de zondag ook wel grappig, ipv een zak hooi rond ne boom te binden zetten ze daar een legermanneke voor :lol:
Hadden het vrouwen geweest zouden er daar wel veel willen hunne bocht missen :-))
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

El Baelos wrote:
Fred83 wrote: Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
Stuur mij een PB'tje met je e-mailadres en ik mail je de tracks door.
Ik heb ze goed ontvangen, in juni ga ik daar toch op vakantie dan kan ik ze gelijk uitproberen.

MERCI
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Fred83 wrote:ik heb veel fille gehad, 4 keer van minstens toch een 5 minuten.
Ben ook maar gestart in de 6de box en heb niet gereden om de tijd (conditie is er niet).

De afdalingen waren geweldig, vooral de fournel. Al heb ik deze met de roc zelf niet helemaal kunnen afrijden door al die dat er te voet gingen. Met de altitude en de maandag om het terrein te verkennen kon men voluit gaan. Was echt super :P

Ook zijn er twee afdalingen geweest waar men van de brandweer niet meer mocht afrijden. Bij de eerste afdaling waren ze met iemand bezig dat was gevallen (zag er op het eerste zicht niet zo goed uit). De tweede afdaling was tegen het einde waar men van een straat links moest afdraaien. Daar lag dan ook nog een deelnemer die zich misrekend heeft.

In elk geval het was mijn eerste roc en zeker niet de laatste, het was voor me een hele belevenis en vond het een super parcour.
Volgende week vrijdag vertrek ik weer naar ginder en ga proberen om de altitude en de roc zelf nog eens te rijden. Hopelijk zijn er geen wegen afgesloten want de jacht is begonnen...pfff
Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
als je op een of andere afdaling een latex binnenband een derpatje en een co2 adapter tegen komt 't is vanmij :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

The Doctor 46 wrote:
El Baelos wrote:
Fred83 wrote: Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
Stuur mij een PB'tje met je e-mailadres en ik mail je de tracks door.
Ik heb ze goed ontvangen, in juni ga ik daar toch op vakantie dan kan ik ze gelijk uitproberen.

MERCI
Hou er rekening mij dat er heel wat militair domein in het parkoers zit...want anders zal de jacht zeer zeker open zijn... :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Vandaar die soldaatjes. Dat wist ik niet.

Als ik dat weer hier weer zo bekijk, dan was het ginder toch zeer aangenaam, heb die week zeer goed opgeslagen om er ne hele winter op verder te teren.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Hemd wrote:Vandaar die soldaatjes. Dat wist ik niet.

Als ik dat weer hier weer zo bekijk, dan was het ginder toch zeer aangenaam, heb die week zeer goed opgeslagen om er ne hele winter op verder te teren.

Vet..of wat wilt ge zeggen??????
lowflyer
Mountainbiker

Post by lowflyer »

Kan er iemand mij die route PB'en , ik ga volgende week naar daar :lol:
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

lowflyer wrote:Kan er iemand mij die route PB'en , ik ga volgende week naar daar :lol:
ik ben daar volgende week ook.... :P Allé, 'k zal er misschien ni alleen zijn
Vertrek morgen al en ben er ni kwaad voor.
Post Reply