23/05/09 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Opsporing verzocht ....

Op een totaal van meer dan 160 km bewegwijzerd parcours is het normaal dat er hier of daar wel iets verdwijnt en hersteld moet worden.

Waar we minder blij mee waren: tss woensdagavond 20 uur en donderdagmorgen 9 uur zijn er nagels gelegd op een pad: tussen Eikenberg en Ladeuze.
Zijn er soms toevallig geen mensen uit de streek die woensdagavond onze pijltjes in die omgeving gevolgd hebben?

Je kon er echt niet door zonder lek te rijden. Wij hebben alles (zo goed mogelijk :oops: sorry voor wie wel nog lek reed) opgeruimd en de dag zelf onze waakhond daar geplaatst.

Indien er iemand iets/iemand gezien heeft in die omgeving, laat het me dan via PB weten. Wij hebben klacht tegen onbekenden neergelegd bij de politie, maar we zouden met alle plezier de dader aan het kruis nagelen :wink:
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

wij hebben dit al eens voorgehad op de vaste route van Zottegem, daar lagen ter hoogte van dat voetbalplein ook een hele zak spijkers en duimspijkers uitgestrooid een week later heeft iemand de dader gezien die opnieuw spijkers aan het strooien was op dezelfde plek die we de week voordien opgekuist hadden, het bleek een oudere buurtbewoner.

Het gebeurt vaak dat buurtbewoners niet zo tuk zijn op TT's en vaste routes die aan hun deur passeren. Zo is er op de route van Overijse ook 1 pijltje dat steeds op mysterieuze wijze verdwijnt ...

ik denk dat je niet veel verder of dat zult moeten zoeken hoor ...
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

In de wintertocht van Hertsberge(W-Vl.)hebben ze ook bijna ieder jaar last van een gezellige buurtbewoner!
Volgend jaar misschien een vaste waakhond op voorhand opstellen,of een andere route kiezen???
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

zwiebertje wrote:Volgend jaar misschien een vaste waakhond op voorhand opstellen,of een andere route kiezen???
Volgend jaar zetten we onze Sven een paar dagen op voorhand als waakhond. Die nagelgooier zal goed moeten oppassen...

Image

:lol:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Kan wel zijn dat ik een nagelke meegehad heb, de notubes vloeistof vloog daar ineens rond mijn oren :-D
Volgend jaar kan hij best scheermeskes en zaagbladen leggen want voor een nagelke heb ik gene schrik ze 8)
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

zwiebertje wrote: Volgend jaar misschien een vaste waakhond op voorhand opstellen,of een andere route kiezen???
andere route kiezen is geen optie
we laten niet met ons sollen 8)
RACEKONIJN
Mountainbiker

Post by RACEKONIJN »

Westhoekmountainbike uit Beerst(Diksmuide) was voor de twee keer op rij zeer tevreden met hun uitstap naar Maarkedal. Alhoewel thuisgekomen met twee gekwetsten zijn we alvast volgend jaar opnieuw van de partij.
Lees ons verslag op : www.westhoekmountainbike.be
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Racekonijn:
Westhoekmountainbike uit Beerst(Diksmuide) was voor de twee keer op rij zeer tevreden met hun uitstap naar Maarkedal. Alhoewel thuisgekomen met twee gekwetsten zijn we alvast volgend jaar opnieuw van de partij.
Lees ons verslag op : www.westhoekmountainbike.be
Die eerste foto's (vooral met Ename in de hand) zijn precies genomen door een professioneel fotograaf :wink:

Bedankt Steve voor gezelschap tot aan de 2de bevoorrading.
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

ik kan de fotopagina op jullie site maar niet openen ????
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

sjarlewie krierecrosser wrote:ik kan de fotopagina op jullie site maar niet openen ????
Krijg je hier niets te zien?
http://www.herdermarathon.be/fotos.html
Post Reply