Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Michilio wrote:
PsYchO66 wrote:Zit dit topic ook al een tijdje te volgen, en moet zeggen dat ik de uiteindelijke ontwerpen toch ook een beetje licht vind uitvallen..

Het derde zou ik me misschien nog wel aanschaffen, maar ik moet toch zeggen dat een paar voorstellen die de revue gepasseerd zijn mij meer aanspraken (oa die van 'league of extraordinary bikers' en 'mountainbike extreme' in zwart/grijs)
Ik sluit me hierbij aan... Ik had het ook net iets "stoerder" verwacht.
Wat niet wil zeggen dat ik ze lelijk vind he! Ik vind het een enorme vooruitgang tegenover de tenue die we nu kunnen kopen (no offence).
Ik zou ze ook eens in het echt willen zien en ik zal dan Misschien wel de zwarte kopen.
+1
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Kresj wrote:hier ook wel ontgoocheling, blijft weinig van het originele concept over lijkt me...
't zwart is iig nog het mooist
Ja inderdaad, ben toch wel wat teleurgesteld. Zwart is wel het mooiste, maar ik weet niet of ik het wel mooi genoeg vind om effectief te kopen...
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

ben ik nu weer zo lomp dat ik niets kan vinden??
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

_alain_ wrote:ben ik nu weer zo lomp dat ik niets kan vinden??
Bwa nee, ni lomp, misschien een beetje traag gewoon :wink:

Simpelweg via de eerste link op de homepage of rechtstreeks via:
http://www.mountainbike.be/algemeen/act ... =&ucat=16&
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

ik zou graag het design van model 2 zien met de kleuren van model 3
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

manitou. wrote:ik zou graag het design van model 2 zien met de kleuren van model 3
Maar met die rand onderaan de broek van model 3
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Sandcrawler wrote:
manitou. wrote:ik zou graag het design van model 2 zien met de kleuren van model 3
Maar met die rand onderaan de broek van model 3
+1
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ik hoop dat er met de reacties nog rekening gehouden wordt. Vindt het 3de model wat tegenvallen, maar denk als men inderdaad de kleurenstelling van model 3 gebruikt bij model 2 of zelf bij model 1, dan krijg je al een veel interessanter model. vond trouwens de vorige modellen hier in dit topic nog beter, maar als men de kleuren van 3 in model 1 of 2 steekt dan denk ik me ook wel 1 aan te schaffen
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

de groene kleur gaat tegen vallen, dan beter iets neutraal zoals op model 3, maar disign van model 2 is mooier
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

tegenvaller... alle 3.
Post Reply