8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Had vandaag vorming in bivakhuis VVKSM Merkenvelde, er hangde nog borden van de controle en enkele pijltjes, tegen de middag kwam er een meneerke deze in de regen verwijderen ...
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

Tubeken wrote:Had vandaag vorming in bivakhuis VVKSM Merkenvelde, er hangde nog borden van de controle en enkele pijltjes, tegen de middag kwam er een meneerke deze in de regen verwijderen ...
da zal van de rit in zedelgem zijn :roll:
Last edited by panbiker on Tue 11 Dec 2007 23:23, edited 2 times in total.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Door allerhande omstandigheden is mijn verslag wat aan de late kant. Geniet ervan.

http://www.i-mac.be/rapidblog/rapidblog ... 2576407089
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Hoi, ik werd op deze TT 2 maal gefotografeerd, ene keer door die van dat kraampje aan de meet! En de andere keer net voor het oversteken van de grote baan (die man stond daar super gevaarlijk) door iemand met een cameralens groter dan kerststronk! Weet er iemand wie dat was en waar de eventuele foto's hiervan te zien zijn? Twas precies niet van www.hertetrappers.be want daar sta ik niet bij... :-D
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

iron gonzo wrote:
Ken1984 wrote:Hoe noemt die fotograaf eigenlijk aan de aankomst? Zou graag mijn foto gemaild krijgen, voor 5 euro ofzo :)
johan.de.jonckheere@telenet.be
0475/279133
:wink:
over foto's gesproken : iemand die weet of deze fotograaf per e-mail werkt ? heb hem maandagmorgen vroeg gemaild met tijdstip van passage en beschrijving van bikers om onze foto's te bestellen (want na de rit vergeten langs zijn kraam te passeren :oops: ) maar nog steeds geen antwoord... :-?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Rodenbach wrote: over foto's gesproken : iemand die weet of deze fotograaf per e-mail werkt ? heb hem maandagmorgen vroeg gemaild met tijdstip van passage en beschrijving van bikers om onze foto's te bestellen (want na de rit vergeten langs zijn kraam te passeren :oops: ) maar nog steeds geen antwoord... :-?
Over het algemeen heeft hij de foto's van de voorbije tochten een tijdlang mee. Dus als je hem binnen hier en een maand nog ergens ziet, moet je maar vragen naar de boeken van Hertsberge. (staat volgens mij elk jaar in Wingene op 26/12).
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lichterveldenaere wrote:
Rodenbach wrote: over foto's gesproken : iemand die weet of deze fotograaf per e-mail werkt ? heb hem maandagmorgen vroeg gemaild met tijdstip van passage en beschrijving van bikers om onze foto's te bestellen (want na de rit vergeten langs zijn kraam te passeren :oops: ) maar nog steeds geen antwoord... :-?
Over het algemeen heeft hij de foto's van de voorbije tochten een tijdlang mee. Dus als je hem binnen hier en een maand nog ergens ziet, moet je maar vragen naar de boeken van Hertsberge. (staat volgens mij elk jaar in Wingene op 26/12).
Inderdaad,door de gure weersomstandigheden was hun kraampje al opgeruimd toen ik terug was.Ze wisten mij te vertellen dat ze zeker in Wingene zouden staan op 26/12.
Ik zal daar ook nog ne keer kijken naar mij 2 passages van Hertsberge.
tucoii
Mountainbiker

Post by tucoii »

ben hier ook wat aan de late kant lmet mijn reactie maar...
Prachtige tocht,veel off road en leuke passages.We hebben wat geluk gehad met het weer want het begon pas te regenen als we terug waren :P .Jammer was ook dat mijn fietscollega na 30 km moest inkorten door ziekte.Maar deze tocht is zeker voor herhaling vatbaar en volgend jaar zal ik er terug zijn! :-D
Na de rit nog ff in de kantine gezeten om een soepke te drinken en een worstbroodje te eten.Door de verblindende schoonheid van de serveerster de ketchup en mosterd gesmost op de trui :evil:
Kon op zo een manier moeilijk de dame aanspreken en op schoot nemen natuurlijk.Dacht dat ze evelien heette,dus als ze dit leest en toch nog op schoot wil [-o<
Maar we zijn gelukkig naar huis gereden :drunk:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Ook Erika's Baaikers waren zaterdag jl. naar Hertsberge afgezakt, waar- ondanks de dreigende voorspellingen - het traject er gewoonweg supergoed bijlag. We hebben het ooit anders geweten in Hertsberge.
Gestart ietsje voor 9 uur, was er overal probleemloos te fietsen (ook zwartrijders werden er attentvol verwelkomd :-D ), was er van opstoppingen nooit echt sprake, en met een schitterende finale in dat donker bosje, sloot de rit op sublieme wijze af.
Als je zo'n mooie tocht kunt rijden, dan is al de rest (douches, afspuitstand,drukte in de zaal,al of niet bewaakte fietsparking, . . .) enkel nog bijzaak. Dus weer es bijzonder tevreden huiswaarts gekeerd naar Hertsberge. Dat we er nog lang mogen komen ! !
Post Reply