Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Daaf wrote:
Gun*666 wrote:Hier juist een trainingsritje gemaakt de rosbeiaard route in den donkeren amai in het bos was het mor spookie zenne 8-[ maar het was wel is plezant :bounce: , heb 60 km op den teller en toch een gemiddelde van 25 kunnen bij mekaar sprokkelen =D>
hey gunther, als je daar 's nachts door het bos rijdt en de boswachter ziet je, dan zal je het weten vrees ik. Diene mens is nogal strikt.
Er staan aan alle toegangswegen grote borden met do's en dont's en één daarvan is 's nachts uit het bos blijven. Kwestie dat je het weet :wink:
Als je daar een toyota rav4 uit een baantje ziet komen --> spurtje trekken toch :-D
Eerlijk gezegd rij ik daar ook wel eens door in den donker :-)

Maar wat bedoelen ze met s'nachts ? Als het donker is of vanaf 24 uur of zo, ik was daar rond 20u 30 .....maar toch goed dat ik weet van die toyota rav4
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote:
Daaf wrote:
Gun*666 wrote:Hier juist een trainingsritje gemaakt de rosbeiaard route in den donkeren amai in het bos was het mor spookie zenne 8-[ maar het was wel is plezant :bounce: , heb 60 km op den teller en toch een gemiddelde van 25 kunnen bij mekaar sprokkelen =D>
hey gunther, als je daar 's nachts door het bos rijdt en de boswachter ziet je, dan zal je het weten vrees ik. Diene mens is nogal strikt.
Er staan aan alle toegangswegen grote borden met do's en dont's en één daarvan is 's nachts uit het bos blijven. Kwestie dat je het weet :wink:
Als je daar een toyota rav4 uit een baantje ziet komen --> spurtje trekken toch :-D
Maar wat bedoelen ze met s'nachts ? Als het donker is of vanaf 24 uur of zo, ik was daar rond 20u 30 .....maar toch goed dat ik weet van die toyota rav4
kgeloof dat op het bord staat: na zonsondergang
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

nog steeds geen topic met wat info over sint gilis waas?...
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Daaf wrote:
Gun*666 wrote:
Daaf wrote: hey gunther, als je daar 's nachts door het bos rijdt en de boswachter ziet je, dan zal je het weten vrees ik. Diene mens is nogal strikt.
kgeloof dat op het bord staat: na zonsondergang

Naakt zwemmen in den Henneput bij volle maan mag dan ook niet meer zekers :oops: ? Oei oei .. dan heb ik indertijd al veel en zwaar gezondigd !! :-?
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kzou dat nu toch niet meer doen
is meer een poel dan een vijver
naaktzwemmen in den henneput :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

huffy wrote:nog steeds geen topic met wat info over sint gilis waas?...
eeeeee dat is voor te rijden en af te zien en goe stinken naar zweet ,nie te veel schuifen [-X nog iets :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

morgenmiddag is de heuvelzone van de ronde afrijden zo een 72km naar hets schijnt ,start op de markt te oudenaarde. Iemand meer info,is moeilijk te vinden nergen route ofzo gevonden
#-o
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Bloso Geraardsbergen is anders ook wel een aanrader
Muur & Bosberg zitten er in (voor mij de 2 meest tot de verbeelding sprekende hellingen)
het zal wel pokkezwaar liggen nu met al die regen van de laatste dagen
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

jow de mannen ,juist terug van 62km oudenaarde een stuk de lus gevolg rvv dan misreden en zelf voort gereden,goei benen moet ik zeggen.
Morgen zal ik tegen acht uur aan zetelfabriek de man staan ok.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@gunther en blade jullie komen toch samen aan de zetelfabriek te acht uur hé da ik er niet voor niets sta. #-o Hopelijk benen wat gerecupereerd en dezelfde van vandaag =D>
Post Reply