Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Tompie08 wrote:De gemoederen onder de supporters van beide clans waren net gekalmeerd, maar onzen Bart heeft ze weer serieus verhit. Hopelijk heeft dit geen gevolgen tijdens de kerstperiode, en krijgen we weer geen gevechten zoals vorig jaar in Overijse... [-o<
Zo'n uitspraken van Bartje zijn misschien wel goed voor de wedstrijden, maar zoals ge zegt laait hij zo toch wel weer de gemoederen op. Dus uiteindelijk is het ni echt slim zo'n antwoorden te doen. Hebt ge een probleem, antwoord met de benen en zegt dan, als ge gewonne zijt, waarom ge persé wou winnen.
Antwoorden nuanceren is nooit slecht, toch zeker op tv.
synbor
Mountainbiker

Post by synbor »

(al is zijn ploegmaat Wellens daar blijkbaar niet mee akkoord).
Dat suggereert enkel nys he,wellens heeft dat nooit gezegd.Ik denk dat wellens bedoeld ,als we met 5 naar de meet gaan heb ik minder kans dan met zen twee,logisch lijkt me.Al valt er nys niets te verwijten.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Tompie08 wrote:
SPECI wrote:Sven heeft altijd een mindere dag als hij nie kan winnen, het zou nie kunnen dat de andere beter zijn eh, nee da kan nie.
Van tornhout heeft verdiend gewonnen vandaag, gans de wedstrijd op kop gereden en zonder die val was Wellens er niet meer bijgekomen denk ik.
Euhm Speci, kijkt gij wel naar de uitzendingen?
Mss ook eens wachten op de interviews?
Sven geeft graag toe dat een ander beter is hoor.
Mss ook eens objectief proberen te blijven?

Ik ben blij voor Erwin dat hij zaterdag nog eens kunnen winnen heeft, voor mij verdiende hij dat (al is zijn ploegmaat Wellens daar blijkbaar niet mee akkoord).

Vandaag heeft Klaas terecht gewonnen. En weer kon Bartman het niet laten om zich als een slechte verliezer te gedragen, spijtig...

De gemoederen onder de supporters van beide clans waren net gekalmeerd, maar onzen Bart heeft ze weer serieus verhit. Hopelijk heeft dit geen gevolgen tijdens de kerstperiode, en krijgen we weer geen gevechten zoals vorig jaar in Overijse... [-o<

ps. @Speci: schoon kindjes in uwe Avatar by the way! :wink:
Kdenk inderdaad nie dat Wellens ooit heeft gezegd dat hij niet blij is met de overwinning van Vervecken?
En ik denk dat Speci het heeft over de mannen voor hem die zeiden dat Nys een slechte dag had...! In de ogen van de supporters is dat altijd zo!

Er is slechts één waarheid over zaterdag, Nys heeft dom gekoerst, hoe hij het ook zelf uitlegt, dom is en blijft het wanneer je Vervecken in de laatste ronde terug laat komen.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

ten eerste ben nen nys fan pur sang!!!
Koksijde was alweer om duimen en vingers af te likken zenne...sjiek parcour en spannend tot op de meet...den Erwin jongens olaaa.
Stuksken duin gezien waar de Nys als enige naar boven reed, over power gesproken!

Ik vond het van Sven ook wa stoem dat em ni meewerkte met Wellens zenne, dan waren ze met hun tweetjes weg! Ok is Sven zijn keuze en daar moet Bart em bij neerleggen...als Sven ni wil rijden wilt em ni rijden hé en daarmee gedaan. Versta da van Bart dat em wa pissed was op diene moment, ma nadien moet da over zijn.
Nys had een ander planneken in zijne kop overduidelijk gezien toch. Waarom vlammen als ik sebiet diene duin oprij ben ik gaan vliegen en tis ni gelukt voila ze! Hij is nu tweede en met Bart naar de meet had em ook 2de of 1ste geweest. Wa is em nu verloren??? Wellens ja diene heeft verloren geen podium...Nys moet toch niet voor Bart rijden???
Als gij uwe dikste concurrent kunt doen een 4de plaats krijgen of een 2de wa kiesde?? Nys ziet Bart nog altijd als zijn strafste concurrent voor alle klassementen ook al staat hij ver van Sven.

Gieten pff wa was da jong?? Was da nu een superprestige parcour waardig...zo kan iedereen een parcour uittekenen mijgedacht.
De Klaas proficiat man...hij was al paar weken heel goe bezig en voila bij ne mindere dag van Nys heeft hij zijn overwinning beet.
Bartje jongen toch ge begint lelijk te zagen ze nu...Nys kon gewoon ni beter zenne of wa dacht ge dat hij u zomaar liet wegrijden allez komaan. En aan de meet begint hij daar weer over te zagen ja jongens...das gewoon ontgoocheling dat em nipt de overwinning mist niets meer dan dat.
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Ze zijn weer goe bezig ons klein mannen, om Lars Boom
Zijnen 2de wereldkampioenstitel te schenken als ze niet
snel volwassen gaan worden #-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

native instinct wrote:Ze zijn weer goe bezig ons klein mannen, om Lars Boom
Zijnen 2de wereldkampioenstitel te schenken als ze niet
snel volwassen gaan worden #-o
Vind ik ook :evil:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

De woordenveldslag tussen Bart Wellens en Sven Nys, waarbij vooral de eerste serieuze artillerie bovenhaalde, was van korte duur. Dinsdag stuurde Wellens een sms'je naar Nys om de zaken bij te leggen. 'Het was een december-akkefietje', haalt Nys de schouders op.

http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... =GST23L14F
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Lol, die gasten kennen mekaar al vanaf dat ze snotneuzen zijn en rijden samen koers van hun 12 jaar, dus ge gaat toch ni denken dat die kwaad blijven op mekaar. Gewoon een adrenaline-oprispingeske tijdens de wedstrijd, ni meer ni minder.

Kijk maar naar Niels Albert hoe die over 14 dagen stond te roepen en vloeken op één of andere brug. Grappig gewoon, want als hij een paar jaar ouder is zullen zulke zaken ook wel minderen.

Tis gewoon leuk en zo komt het nog is in de gazet he :lol:
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

TITTYMAN wrote:Lol, die gasten kennen mekaar al vanaf dat ze snotneuzen zijn en rijden samen koers van hun 12 jaar, dus ge gaat toch ni denken dat die kwaad blijven op mekaar. Gewoon een adrenaline-oprispingeske tijdens de wedstrijd, ni meer ni minder.

Kijk maar naar Niels Albert hoe die over 14 dagen stond te roepen en vloeken op één of andere brug. Grappig gewoon, want als hij een paar jaar ouder is zullen zulke zaken ook wel minderen.

Het is juist daar dat het niet mag gebeuren.
Ge moet genoeg persoonlijkheid hebben om u daar kunnen boven te zetten en juist daar hebben Wellens en Albert het moeilijk mee vind ik.
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

native instinct wrote:
TITTYMAN wrote:Lol, die gasten kennen mekaar al vanaf dat ze snotneuzen zijn en rijden samen koers van hun 12 jaar, dus ge gaat toch ni denken dat die kwaad blijven op mekaar. Gewoon een adrenaline-oprispingeske tijdens de wedstrijd, ni meer ni minder.

Het is juist daar dat het niet mag gebeuren.
Ge moet genoeg persoonlijkheid hebben om u daar kunnen boven te zetten en juist daar hebben Wellens en Albert het moeilijk mee vind ik.
Laat ze van mij maar nog zo'n adrenaline-stootjes krijgen.Ze moeten nie te braaf zijn voor mekaar(wel nie echt beginnen vechten hè :wink: )
Emotie en strijd, op alle fronten moet er zijn.Als ge uw emotie en uw gevoelens niet kunt uiten in het heetst van de strijd,awel waar kunt ge dat dan wel??
Post Reply