Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

jup Groen 6 is een pracht route!

En ik ga eind deze maand voor een weekje terug richting Houffalize!
Na de routes in Houffalize, ga ik die in Bastoge gaan rijden. En ook het perfecte moment om mijn nieuw bike te dopen =D>
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

weet iemand hoe het nu bij ligt want we zoeken 28/07/07 nogeens tot hier te komen ? :P =D>
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

Live vanuit Houffa : het is hier net beginnen regenen. De afgelopen vijd dagen geen druppel gezen, prachtig weer. Maar nu is het goed aan het druppelen!

Routes OK, enkel de gemakkelijke 1 is op 1 plaats onderbroken door gevelde bomen, maar je kan er voorbij.
Mountainbiker

ik ga van 30juli tot en met 3 augustus naar Houffalize, de laatste keer dat ik ging lag Route Groen 6 er het vuilst bij de rest viel heel goed mee en het regende tamelijk veel tijdens die dagen
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Ga naar daar =P~ op dinsdag 7 aug. moesten der liefhebbers zijn om daar af te spreken let me now :wink:

Vertrekken vanuit gits om 7u en hoop terug te zijn om 20u :^o

Nu nog hopen op zonnetje [-o<
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

nog iemand info over de staat van het parkoer ??? [-o<
zou ik met mijn z max 1.9 daar goed uit de voeten kunnen met dit weer of misschien toch maar beter dikkere banden steken ??? :roll:
jatich
Mountainbiker

Post by jatich »

vandaag de 6 gedaan, ligt er goed bij. Slechts enkele modderige passages. Geen probleem. Z max 1.9 lijkt me perfect.
Mountainbiker

zijn er soms mensen die ook in Houffalize gaan zijn van 30juli tot 3 augustus?
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Gisteren de 3 en de 6 gedaan...twas super! Maar vooral in de afdaling die ze samen doen hier en daar opletten voor gevelde bomen...en hun schors... ik veronderstel dat dit de afdaling naar het brugje was....! Ik vond vooral de afdaling aan de fosse d'outh zalig en lekker technisch!!!
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

de 6 welke kleur heeft die eigelijk? of staan er cijfers op de pijltjes? ik ga deze namelijk zaterdag rijden en waarschijnlijk die zaterdag zelf nog in de nammidag dan naar malmedy
Post Reply