12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

flip wrote:Heb er zelf ook eentje meegenomen, maar heb die gewoon bijgehouden tot aan de volgende controle (die met het bolleke denk ik) en daar achtergelaten.
Klopt, ze ligt nog altijd in mijnen auto :-D ... Merci hé !!!
flip
Mountainbiker

Post by flip »

Thierry wrote:
flip wrote:Heb er zelf ook eentje meegenomen, maar heb die gewoon bijgehouden tot aan de volgende controle (die met het bolleke denk ik) en daar achtergelaten.
Klopt, ze ligt nog altijd in mijnen auto :-D ... Merci hé !!!
Ah waarde gij dat?? da was daar aan die klim, merci nog voor het duwtje in de rug!!!! :lol: :lol:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

cvvracing wrote:Ik ben nummerken 361 en ik zou mij willen excuseren voor het niet dragen van mijn helm :( .
Ik was de dag voordien gaan koersen en ben deze vergeten in onze bus :(

SORRY MIJN GROOTSTE EXCUSES HIERVOOR normaal zet ik hem altijd op .

MVG Chris
Kijk Chris,

ik vind je outing getuigen van grote klasse !!!!

maar,
we kunne wij daar niet mee lachen he. ABSOLUUT niet.

daarom dat het comitee "Save The Helmet" in allerlei opgericht is, en het heeft in besloten zitting, met unanimiteit van stemmen (één stuks) beslist heeft dat ge volgend jaar moet meedoen met maar liefst TWEE helmen op je kop !!!!

men zeggen het voort.....

(en zo zie je maar hoe tinternet de privacy van de mensen schendt, is eigenlijk nogal iet he)...
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

sorry dat ik misschien effe dwars wil liggen , maar ........

als iemand geen helm wenst te dragen ===> 't is toch zijne kop da onbeschermt tegen de vlakte smakt .. so [-o<

mijn groetmoeder zei altijd , "als ge uw gat verbrand .... blablabla "
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

foempes wrote:sorry dat ik misschien effe dwars wil liggen , maar ........

als iemand geen helm wenst te dragen ===> 't is toch zijne kop da onbeschermt tegen de vlakte smakt .. so [-o<

mijn groetmoeder zei altijd , "als ge uw gat verbrand .... blablabla "
jajaja, da mag das zeker, maar niet op de chrono.

en uw gat verbranden gaat ge daarmee niet, wel uwen kop in twee splijten. ik ben al hoogst persoonlijk een paar keer half en half aan de dood ontsnapt door mijn helmpie, en ik ben echt niet alleen hoor.

overlaatst hier voor de deur een brommerke onzacht tegen een ottoke geknald, hij had zijn helmpke mee, aan zijn arm. bloedde eigenlijk niet zo hevig aan zijnen kop, viel al bij al nogal mee. tot savonds, parket, flikken, den otto, de brommer : reconstructie. toestand patient was opeens ontaard in "levensbedreigend"...
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

dus zoals ik al zei .... " what comes around goes around "

eigen bult dikke schud ... denk ik ook telkens weer als ik iemand zijn smikkelafdrukken in de voorruit zie staan na een hevig "kop"stootje ...

"gordels zijn voor mensen die ni kunnen autorijden ".. zie je ze luidop denken ....alsof diegene die dat denken , iets tegen de ruit te smakken hebben :wink:

ik rij met als ik denk dat't nodig en verantwoord is ... zonder als.. #-o ik op de weg fiets of het risicogehalte vooraf kan inschatten

waarschijnlijk een reactie op 15 jaar verplicht helmdragen :evil:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

zust nog wat aan het bollen geweest, op het parkoers. en eigenlijk is dit toch wel een supervoorbeeld van dat een fully in vlaanderen interessant is... niet om te klimmen of te dalen, maar om op de trackskes vollos bakkos te gaan...
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Iegienie wrote:zust nog wat aan het bollen geweest, op het parkoers. en eigenlijk is dit toch wel een supervoorbeeld van dat een fully in vlaanderen interessant is... niet om te klimmen of te dalen, maar om op de trackskes vollos bakkos te gaan...
Heb het parkoer met m'n hardtail afgehaspeld en heb me onderweg dikwijls afgevraagd of ik niet beter mijn andere fiets had genomen. :bounce:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik heb dat ook gedacht, vooral op die passages door de velden, en met een ontsteking op je zitvlak telt elke bobbel (sic) dubbel, dat kan ik je garanderen.
Al een chance dat ik m'n Assos FI Mille aanhad, dat zijn me toch comfortabele broeken zie, ik zal den Oscar Freire ne keer mailen :wink:
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Idd, met de traction op mijne fully waren die weggetjes allemaal perfect gladgestreken...

Geen zeer achterste, gene zere rug...

Super gewoon, ne fully 8)
Post Reply