Juist ook nog eens de blauwe willen rijden!
Man, goesting was snel over.
Op de beklimmingskes (Hoge Mouw, midden int bos op de kleine MTB tracks) stond zwaar materiaal ( kranen, tractors, camions, steigers, manitous met rupsbanden , ... ) en alles was afgespannen?!
WTF, dan maar andere route gepakt en zie ik nog meer camions en tenten staan langs de gewone weg.
Zag ik er 1ne zitten.
Heb hem aangesproken.
Zijn ze daar nu niet een langspeelfilm aant opnemen.
Dus moet de hele MTB route voor afgesloten worden en kapot gereden worden.
Goed bezig daar.
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- frankverrees
- Mountainbiker
- the_smoker
- Mountainbiker
Re: Herentals - Bloso
Post by the_smoker »
Ni gevraagd voor een rolleke?
Waar vertrek jij voor de blauwe route?
Waar vertrek jij voor de blauwe route?
Beste,the_smoker wrote: Kasterlee-Lichaart links en Noord-Zuid rechtdoor??? Mja ik dus maar naar links (auto staat aan Floreal Camping) om dan even later weer een splitsing tegen te komen!!!! Hier dus maar links gegaan want ik had geen flauw idee meer waar ik was. Enige wat ik wel wist was dat ik na 5km terug op de Floreal zat!! Iemand die mij da hier is kan uitleggen wat ik mis heb gedaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het vervolg rechtdoor rijden. (Noord zuid)
Dan blijf je op de oude route en krijg je de leukste stukjes van' de blauwe lus nog voor de wielen.
Je komt dan langs de noord zuid verbinding.
Na 400 meter terug de bossen in richting klimmetjes van de hoge mouw.
Verkeerd rijden ga je niet doen, de bepijling is best ok.
Jan
- the_smoker
- Mountainbiker
Gisteren was de bepijling voor deze extra klimmetjes in orde.b*b wrote: wel mooi vind ik het stuck achter grill carré. Ik denk dat de bepijling nog niet in orde is gebracht, maar er zijn vrij recent toch 'wegenwerken' gedaan met een minigraverke: ze gebruiken die berg nu toch een paar keer
dan maar zwartrijden he...stukje achter die diepe zandput, juist voor floreal; op de blauwe ook een mooi extra lusje, na de 3-dubbele beklimming van die 'rode' berg, voor de noordzuid-werken, met eindunt parking hoge mauw (met drinkfonteintje)
en als we dan toch fout bezig zijn, dan kunnen we de kettingzaag ook wel gebruiken he?! ik doe mee met 3 zagen. zeg maar waar en wanneer
Leg er u maar bij neer dat we de track aan het zwart water voor goed kwijt zijn.
Daar nog nen hoop ambras gaan maken met kettingzagen e.d. zal een averechts effect hebben.
Beter met deze mensen aan het tafel gaan zitten om te zien hoe we het parcours nog aangenamer kunnen maken.
Jan
frankverrees wrote:Juist ook nog eens de blauwe willen rijden!
Op de beklimmingskes (Hoge Mouw, midden int bos op de kleine MTB tracks) stond zwaar materiaal ( kranen, tractors, camions, steigers, manitous met rupsbanden , ... ) en alles was afgespannen?!
WTF, dan maar andere route gepakt en zie ik nog meer camions en tenten staan langs de gewone weg.
Zag ik er 1ne zitten.
Heb hem aangesproken.
Goed bezig daar.
Beste
Het gaat over deze film.
Dus een beetje geduld en ze zijn zo weer weg.
WELP
Welp is een horroravontuur waarin Sam, een twaalfjarig fantasierijk jongetje, op kamp gaat met zijn scoutsgroep, leiders Peter en Kris en fourageur Jasmijn. Eens ze het bos betreden, voelt Sam al snel dat er iets niet helemaal juist is. Hij vindt een mysterieuze boomhut en ontmoet een louche, wild uitziend, gemaskerd kind. Wanneer Sam zijn leiders probeert te waarschuwen voor dit kind, negeren ze hem. Sam vertelt namelijk vaak straffe verhalen en door zijn mysterieuze verleden, waar hij weigert over te praten, vertrouwt zijn leider Peter hem niet. Doordat Sam steeds geïsoleerder geraakt van de andere welpjes en de leiders, wordt het hem steeds duidelijker dat er hen een vreselijk lot wacht. Zo blijkt dat het wilde kind de helper is van de stroper, een sinistere psychopaat die het bos bezaaid heeft met ingenieuze vallen en van plan is de welpen af te slachten… Eén voor één…
http://www.cubthemovie.com/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan
- frankverrees
- Mountainbiker
Post by frankverrees »
Welke film het is boeit me niet!Prutpot wrote:frankverrees wrote:Juist ook nog eens de blauwe willen rijden!
Zag ik er 1ne zitten.
Heb hem aangesproken.
Goed bezig daar.
Beste
Het gaat over deze film.
Dus een beetje geduld en ze zijn zo weer weg.
WELP
Welp is een horroravontuur waarin Sam, een twaalfjarig fantasierijk jongetje, op kamp gaat met zijn scoutsgroep, leiders Peter en Kris en fourageur Jasmijn. Eens ze het bos betreden, voelt Sam al snel dat er iets niet helemaal juist is. Hij vindt een mysterieuze boomhut en ontmoet een louche, wild uitziend, gemaskerd kind. Wanneer Sam zijn leiders probeert te waarschuwen voor dit kind, negeren ze hem. Sam vertelt namelijk vaak straffe verhalen en door zijn mysterieuze verleden, waar hij weigert over te praten, vertrouwt zijn leider Peter hem niet. Doordat Sam steeds geïsoleerder geraakt van de andere welpjes en de leiders, wordt het hem steeds duidelijker dat er hen een vreselijk lot wacht. Zo blijkt dat het wilde kind de helper is van de stroper, een sinistere psychopaat die het bos bezaaid heeft met ingenieuze vallen en van plan is de welpen af te slachten… Eén voor één…
http://www.cubthemovie.com/en/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan
Wat ik wel wil weten is waarom dit niet op voorhand gecommuniceerd wordt?
En waarom die hele crew daar het bos platrijden en wij als MTB-ers altijd moeten wijken ( ook voor wandelaars ).
En als ze een film willen maken, dat ze dan gaan draaien in de Ardennen ( of in een ander stuk bos ) , ergens waar geen MTB-parcours zijn!
Ik zal dat WELP'ke wel eens gaan temmen
cultuurbarbaar
Ach ja het zal wel in één of ander blad hebben gestaan zeker, mss wel het staatsblad.
Ze zijn daar inderdaad met zwaar materiaal aan het rijden.
Op het MTB pad zelf zijn ze volgens mij tot voor gisterenavond niet op geweest.
De dreef voor de 3 bergjes hebben ze wel goed plat gereden.
Ik kom daar gemiddeld een 3 tal keer per week en dit was de eerste keer dat ze een rood-wit lint hadden gespannen, dus het valt allemaal wel mee.
Ik ben ten slotte gewoon onder het lint doorgereden, was wel rond 18:30u.
Zoals ik al zei, nog even en die gasten zijn daar weg.
Groetjes,
Jan
Ach ja het zal wel in één of ander blad hebben gestaan zeker, mss wel het staatsblad.
Ze zijn daar inderdaad met zwaar materiaal aan het rijden.
Op het MTB pad zelf zijn ze volgens mij tot voor gisterenavond niet op geweest.
De dreef voor de 3 bergjes hebben ze wel goed plat gereden.
Ik kom daar gemiddeld een 3 tal keer per week en dit was de eerste keer dat ze een rood-wit lint hadden gespannen, dus het valt allemaal wel mee.
Ik ben ten slotte gewoon onder het lint doorgereden, was wel rond 18:30u.
Zoals ik al zei, nog even en die gasten zijn daar weg.
Groetjes,
Jan
Hier zie je wat pics van de film.
https://www.facebook.com/CUBthemovie" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/CUBthemovie" onclick="window.open(this.href);return false;