Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Yaco
Mountainbiker

Blozo route Destelbergen

Post by Yaco »

Hallo,

Ik rij regelmatig de rode route van Destelbergen als training. Ik vind dat deze nog meevalt! Wat de pijltje betreft weet ik het niet echt, want ik ken hem al vanbuiten. Als er iemand zin geeft om mee te rijden, laat maar iets weten.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Hallo,

Nu nog steeds ? Ik probeer in de week voor de donker nog af en toe eens de rode lus te mountainbiken. Maar dat is wel reeds starten om 16u30 en dat is bijna niet meer haalbaar ....

Greetz
Herder Ben
Yaco
Mountainbiker

Post by Yaco »

Ja, ik rij nog steeds Destelbergen. Ik moet wel zeggen dat het den laatsten tijd wel spurten is om voor donker rond te zijn! (da winteruur is voor niets goed) Daarom neem ik mij de laatste tijd enkele uren verlof als ik rij. Morgen doe ik de drie (groen, blauw en rood = 70km) en vertrek daarom rond 14h.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Oei, dat is een beetje te vroeg voor mij. Veel plezier ....
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

En, hoe was het gisteren?

Ik ben ook nog vertrokken, rond 16u30 (tot 18u), de groene lus van Destelbergen. Had wel voor de nodige verlichting gezorgd ... en heb het goed kunnen gebruiken.
Post Reply