Transalp Challenge 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik vrees dat Flemish Fuel al opgebrand is. Ze staan niet in de uitslag van de 2de rit :cry:

Eugene zijne maat is buiten tijd aangekomen, daar zit het ook niet goed dus :cry:
Epic
Mountainbiker

Post by Epic »

Ze staan wel niet in de "excluded out of ranking list", misschien zijn ze nog bezig :roll:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Hopelijk is er niks ernstigs gebeurd en is het gewoon opgeven omdat het niet meer ging...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Epic wrote:Ze staan wel niet in de "excluded out of ranking list", misschien zijn ze nog bezig :roll:
ik vrees er voor, want bvb Eugene zijne maat staat op 12u gerangschikt, dat is opgave in principe...
Waar het VR betreft, ik denk idd dat die nog niet binnen zijn #-o
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

das natuurlijk wel shit om na 2 dagen al te moeten opgeven :( :(
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

k'heb juist een sms gekregen van mick,VR blijkt ziek te zijn en is op weg naar huis(das pas dikke pech) en pascal rijdt nu met mick en serge mee.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Ik hoop dat ze heel aangekomen zijn ( VR en Pascal ), als ze op de lijst staan ist goe

En eugene ( pieter ) heeft die problemen gehad , normaal rijd die dat toch zonder problemen uit . Ik vond dat bij de eerste rit al vreemd , normaal rijd hij toch een betere tijd .
jo
Mountainbiker

Post by jo »

jo wrote:Ik hoop dat ze heel aangekomen zijn ( VR en Pascal ), als ze op de lijst staan ist goe

En eugene ( pieter ) heeft die problemen gehad , normaal rijd die dat toch zonder problemen uit . Ik vond dat bij de eerste rit al vreemd , normaal rijd hij toch een betere tijd .
oeps te laat gezien

Ja das ook pech hebben , en daar een gans jaar naar uitgekeken
jo
Mountainbiker

Post by jo »

en van eugene die is er nog bij , op de totaal rangschikking staan ze op de 258ste plaats
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Heb net kontakt gehad met VR, zit met buikloop en heeft moeten opgeven. is al onderweg naar huis. Jammer :cry:

Eugene/Pieter , hier zit het probleem bij jeroen, zijn teampartner , die buiten tijd binnenkwam. Wat er aan de hand is weet ik niet. Eugene kan alleen verderdoen, of met een andere "wees" verderrijden.
Post Reply