Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Maar ben nog aant twijfelen over te starten om 8u of 9u... Maar normaal gezien 9u. Peins dak nuchter mijne avond gaan doorbrengen :D. Maar heb om 8u vrouwelijk gezelschap & om 9u jullie.... Dusja... keuze is niet moeilijk toch?
Voor vrouwen kunt ge wel de fles dicht laten en op tijd uit uwen nest hé! Ge ziet, allemaal laten ze zich vangen! Dat kent mekaar pas en ligt al direct onder de sloef! Of ze nu op een mountainbike zit of niet, dat maakt geen verschil, hoor! Dat is enkel om u op een dwaalspoor te zetten! Later hé, dan blijft dienen bike staan en kunt ge mee gaan winkelen! En betalen! #-o

Nidecker, wij zijn slimmer hé! Wij zijn zo gemakkelijk niet te vangen! Zondag om 9.00 u in Hoogerheide aan de start! I'll be there, of ik zou terug met m'n poten omhoog moeten liggen!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Mannen,

Ik gaan om 8u al daar zijn. Mijn excuses. Maar heb dit pas echt besloten als k zie dat Paul (strammer) gezelschap heeft van Nidecker. Anders zouk wel mee gefietst hebben met u Paul.

Kgaan ze er is afrijden.
Misschien tot morgen he!

groetjes
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Morgen naar Wechel,als ik uit men bed kan.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Al ff trug van Hoogerheide, mar nu pas op pc ;-).

was een goei ritje. Gemiddelde naar boven gehaald tegenover vorige week met 2km/u ;-). Maar weer trager als mensen waar ik me mee was :(.

45.31 km
2u22min
19.07 gemid
30.68 max snelheid

Ni slecht voor mezelf !

En hoe hebbe de manne zich geamuseerd?
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Den Belg heeft het voor dag en dauw moeten verlaten van zijnen nest en het moeten dichtlaten van de fles blijkbaar goed verteerd! En zich net over de grens blijkbaar weten te amuseren! Ik ben ook al een tijdje terug uit Hoogerheide. Hier in Ekeren vetrokken even over 8.00 u en ginder toegekomen om 8.50 u. Daar vruchteloos staan wachten op nidecker! Ofwel hebben we elkaar gemist, ofwel is hij niet opgedaagd! :evil: Toen ik om 9.30 u van start wilde gaan, kwamen daar net twee Papegaaien binnen. Maar cracra kon al direct weer inpakken en terug naar huis omwille van een gecompliceerde lekke band! Hij had vroeger latex in z'n binnenbanden gespoten om ze te kunnen gebruiken zonder binnenband. Later was er een gaatje in de buitenband gekomen en had hij er dan toch weer een binnenband ingestoken. Nu bleken binnen- en buitenband door de latex met elkaar versmolten! De andere Papegaai vond gezelschap in een maat die hij daar zag binnenkomen. Om 9.50 u dan maar alleen vertrokken. Na ongeveer één derde van de toer gedaan te hebben werd ik ineens op de schouder getikt en kreeg ik dan toch gezelschap uit onverwachte hoek. Want rubber-12 had m'n kanariegele pak gespot. Met hem de rest van de toer gereden en nadien nog een paar pinten gepakt in de cafetaria. Om 14.00 u zaten wij daar nog te babbelen! :oops: Als allerlaatsten! Maar dat betekent dat het leuk was. Rubber heeft nightbikelampen besteld! In China! Dus is er al één biker meer voor de Papegaaiennightbike van dit jaar! Ik zit al te popelen voor de eerstvolgende avondrit die er hier of daar zal te beleven zijn!

Mijn cijfers:

75,83 km (2 x 16 km verplaatsing + 43 km toer)
4u06min (verplaatsing ongeveer drie kwartier, dus 2u30min toer)
18,40 km/h gemid :oops:
29,60 km/h max

Ik kan daar (als quasi bejaarde :lol: ) mee leven, ook al zullen anderen mij een trage vinden! Mijn verslagje van de toer en de bevindingen van den Belg kan je trouwens hier lezen, als ge dat nog niet gedaan hebt!

Volgende zondag zullen er bekender namen rondtoeren in Hoogerheide als daar het WK veldrijden gereden wordt! En hun snelheid zal wel hoger liggen!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Hmmm Paul...

Ik vermoed hieruit da gij helemaal ni slecht fietst :p. Met u excuses voor trage bikers. Ge hebt dan al die verplaatsing en maar beetje trager bij gemiddeld als mij. Dus in feite gade zelfs beter rijden!

Kzal echt moeten oefenen dan ;-).

Waar is er iet tof volgend weekend? Dacht ergens richting kalmthout / Wezel?

En btw : Het vrouwelijke gezelschap dak meehad reed beter als mij ;-). Maar vind k ni erg! Tis tenslotte voor de fun dak er zen ... om 8u 's morgens (auw)

Gz,

Les
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Sorry strammer, maar ik was het heel weekend weer down (ziek) heb meer in mijn bed gelegen dan iets kunnen doen, zelf mijn baas zijn bouwaanvraag heb ik moeten laten liggen, Nogmaals sorry

Volgende zondag beter.
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai in actie op de gevoelige plaat vastgelegd!

Post by StrammerMax »

Dag nidecker. Allé vooruit, het is u vergeven! Hopelijk zijt ge weer bij uw positieven.

Kijk eens wat ik gespot hebben tussen de foto's van de toer te Hoogerheide van gisteren, zondag 25 januari 2009. Een ferme Papegaai in volle actie.

Image.

Link naar de foto's (met dank aan manke op het topic van Hoogerheide):

http://www.dikendunroparun.nl/foto2009% ... 0tour.html
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Kheb gene fotograaf gezien :(.

Den Ivan op de foto se :D. In volle actie!
Daar is ne medefietser bij mij serieus gevallen just achte rden hoek.
Bever
Mountainbiker

Kalmthout

Post by Bever »

Leslie,

Het kan zijn dat ik zondag mee ga fietsen in Kalmthout. Ik sta met de late dus kan ik best op tijd vertrekken. Ik zal zien dat mene fiets hopelijk in orde geraakt. Men achterband sleept immers (een beetje kadul).
Ik heb al ne nieuwe velo gekocht, dus ga je me binnenkort zien vliegen.
Nen Canyon Nerve XC 6.0 model 2008 in Outlet
Binnen 3 weken zou ik hem hebben

Ik zal nog iets laten weten

Greetz
Post Reply