22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bostrippertje
- Mountainbiker
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Eindelijkjodelaietie wrote:. Ne Cowboy arrivée![]()
![]()
. Als de Cowboy boven op kop ligt , gaat het hem niet meer pakken, 2 moeilijkere afdalingen , en een krinkel de winkelstukje, tenzij hij stilvalt de laatste 100m met den arrivée in zicht
![]()
. Tot morgen hé mannen (en vrouwen).
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
19 paginas commentaar en de rit is nog niet eens gereden...Ik ga gauw mijn velooke in mijn voituur gooien en morgen ook maar afkomen
Het jeukt nogal erg
Hopelijk is het droger dan verleden week, dan hadden we dik 3 uur gietende regen op onze nek tijdens Gent- Wevelgem (zal me leren om op een koersvelo te rijden :) )
Hopelijk is het droger dan verleden week, dan hadden we dik 3 uur gietende regen op onze nek tijdens Gent- Wevelgem (zal me leren om op een koersvelo te rijden :) )
- Moustache
- Kerstman
Moesten wij nu eens samen bollen, dan is er toch al weer 50% kans dat het de ander is...Motorbiker wrote:Ondergetekende komt volledig afgetraind aan de meet, met wasbord en al. Aerodynamische kledy, zomerbanden met afgevijlde noppen, 2Gb fietstechniek in de kop, 4 weken totale onthouding en een dieet van pasta, spek en boonen.
Ge moogt nu twee keer raden wie dat er weer laatst aan de camping gaat arriveren
7u30 - 7u45 op de camping zou ik zeggen.
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Ik en biker steven zullen er ook zijn. Voor mij de eerste maal in Kluisbergen. Kijk er al naar uit.