Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

scott zot wrote:zaterdag 11km gaan lopen in +/- 45min
zondag 50 km gaan mtb op de baan met een gem. van 32
Ben toch een beetje trots op mezelf :oops:
Na vakantie op hoogte is m'n gemiddelde gestegen van 23,8 naar 26,2 op die afstand op de baan, gemeten met GPS. Met fully, modderband achter, NN voor. 32 vind 'k wel èrg hard, tijd om competitie te rijden zou 'k zo zeggen....
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Bof als dat 32 in zone 5 was is het eerder tijd om wa uit te rusten. :lol:
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Das idd heel snel 8)
Ik ken een paar serieuze kleppers die dat op een race-fiets amper halen op die afstand. Hoed af...
Ik haal zo'n 24-25 avs met mijne mtb op de baan op die afstand, wel in heuvelachtige streek hé :-D
Mss type-foutje? :wink:
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

blijkbaar worden gemiddeldes hier het nieuwe fiets gewicht, daar wordt ook altijd stevig over doorgezeverd. Als ge da allemaal moet geloven zit het hier vol met kampioenen en rijdt iedereen met een fiets van minder dan 10 kg. [-X :^o
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

pt3r wrote:blijkbaar worden gemiddeldes hier het nieuwe fiets gewicht, daar wordt ook altijd stevig over doorgezeverd. Als ge da allemaal moet geloven zit het hier vol met kampioenen en rijdt iedereen met een fiets van minder dan 10 kg. [-X :^o
Weegt den uwe meer dan 10kg? 8)
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Ik denk dat mijn bike wel meer richting 14 kg gaat ja. Maar ik maak dan ook tegenwoordig maar gemiddeldes van 21 km/h op asfalt op een afstand van 90km met gemiddeld hr van 147 of zo. :lol:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

pt3r wrote:Ik denk dat mijn bike wel meer richting 14 kg gaat ja. Maar ik maak dan ook tegenwoordig maar gemiddeldes van 21 km/h op asfalt op een afstand van 90km met gemiddeld hr van 147 of zo. :lol:
trekt e wa op mijn "cijfers", nen cannond met letterlijk "Fatty"vork en de hr en avs komen ook redelijk overeen :-)
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Straks kunnen we nog een extra prestaties van de dag thread beginnen voor 'normale' mensen met 'zware' fietsen. :lol:

Ik was in ieder geval al heel blij dat de rit van gisteren hoofdzakelijk in zone 3 zat want zo'n 2 maand stilliggen is echt niet goed voor mijn conditie. Ik moet dus zeker veel meer km op de baan maken om terug op te bouwen, maar off road is zo veel leuker.
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Gisteren middag: Autotemperatuur 29,5° (Buiten)
Weeral Groenen en Rode lus in waasmunter + extra.

Geen ekel idee van het aantal KM's omdat fietscomputer stuk is. En ik steeds vergeet nieuwe te halen.

Trouwens die fietscomputer van aanstaande donderdag bij de LIDL al gezien?
39€ met hartslag meter en hoogte meter.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ducman wrote:
pt3r wrote:Ik denk dat mijn bike wel meer richting 14 kg gaat ja. Maar ik maak dan ook tegenwoordig maar gemiddeldes van 21 km/h op asfalt op een afstand van 90km met gemiddeld hr van 147 of zo. :lol:
trekt e wa op mijn "cijfers", nen cannond met letterlijk "Fatty"vork en de hr en avs komen ook redelijk overeen :-)
Dedju, seffens moet ik nog wedstrijden gaan rijden :lol:
Post Reply