Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Wij spreken af op het Hoogveld rond 8 uur op de parking van zetelfabriek de man . Dus wie mee wil see you there =D> Ik zal er met nog 2 of drie man zijn dus dat kan een leuk treintje worden :bounce:

Ik heb hier juist mijn kilometers is opgeteld van vorig jaar :

35 toertochten : 1991.67 km
training : 1094.71 km
------------------
totaal : 3086.38 km

Houden jullie dat bij , ik schrijf elke tt en training op en dit al mijn vierde jaar om te kunnen vergelijken en vooruitgang te zien :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Laat nog iets weten, missch kom ik naar zetelfabriek de man tegen acht uur of kom ik rechtstreeks naar sint-gillis waas tegen half negen zijn jullie er wel zeker. Maar hou u op de hoogte
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@blade waar woon je missch? gunther zo een km of 2max denk ik. tot zondag hopelijk(ga zaterdag missch naar kemmel rijden daarmee ist nog niet zeker of ik zondag ga rijden,als ik ga ist zeker in jullie gezelschap) =D>
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kga niet mee jongens
wij gaan opwijk en omgeving gaan onveilig maken :bounce:
veel plezier en opgelet voor de waaslandwolf :-D
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

in sint gilis waas , versta ik het nu goed dat dit vorig jaar zowel zaterdag als zondag is? , is dit dit jaar opnieuw zo?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

huffy wrote:in sint gilis waas , versta ik het nu goed dat dit vorig jaar zowel zaterdag als zondag is? , is dit dit jaar opnieuw zo?
idd wel ander parkoer naar het schijnt zaterdag en zondag.Vorig jaar ook juist zondag geweest
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Hier juist een trainingsritje gemaakt de rosbeiaard route in den donkeren amai in het bos was het mor spookie zenne 8-[ maar het was wel is plezant :bounce: , heb 60 km op den teller en toch een gemiddelde van 25 kunnen bij mekaar sprokkelen =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@gunther goed bezig zenne =D>

Eens een vraagske heeft er iemand soms een tip voor uw voorwiel mooi in center te plaatsen bij terugsteken. Bij mij geeft mijn remschijf en blokjes 90% een vrijving kan er soms nogal op vloeken zenne. wiel vast,los ,vast ,los ja man. #-o
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

Gun*666 wrote:Hier juist een trainingsritje gemaakt de rosbeiaard route in den donkeren amai in het bos was het mor spookie zenne 8-[ maar het was wel is plezant :bounce: , heb 60 km op den teller en toch een gemiddelde van 25 kunnen bij mekaar sprokkelen =D>
hey gunther, als je daar 's nachts door het bos rijdt en de boswachter ziet je, dan zal je het weten vrees ik. Diene mens is nogal strikt.
Er staan aan alle toegangswegen grote borden met do's en dont's en één daarvan is 's nachts uit het bos blijven. Kwestie dat je het weet :wink:
Als je daar een toyota rav4 uit een baantje ziet komen --> spurtje trekken toch :-D
Eerlijk gezegd rij ik daar ook wel eens door in den donker :-)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja sorry laagvlieger :oops: ik heb da niet ne schijfrem ,maar ik zet altijd 1e kant los ,diene aanspanner en diene draai ik altijd los :roll: ja gun*666 ik heb vandaag gereden amai azo ne wind jong en goe vrieskes op den dijk ik heb een stuk gedaan van die rosroute =D> azo een 28km,zeg Daaf :wink: ge moet de route is doen van hamme :drunk:
Post Reply