Ik heb Mastadon gezien op GraspopBarny wrote:Aha; Mastodon, 'k heb die gasten eens bezig gezien (en gehoord) in het voorprogamma van Tool.den mountenbiker wrote:Mastodon:The Wolf Is Loose
Niet slecht
spijtig nog niet gezien
Post by den mountenbiker »
Ik heb Mastadon gezien op GraspopBarny wrote:Aha; Mastodon, 'k heb die gasten eens bezig gezien (en gehoord) in het voorprogamma van Tool.den mountenbiker wrote:Mastodon:The Wolf Is Loose
Niet slecht
Post by kleinpeereke »
optreden was natuurlijk super ,wall of deathGweñito Gafotas wrote:en? Hoe was 't optreden? Dikke feest zekers? Beste live band uit de hardcore! Hoe was de "wall of death", leefde nog?kleinpeereke wrote:dit weekend tribute cd gekocht van sick of it all op hun optreden in de muziek-o-droom in hasselt, mijn favoriet ervan ratpack gebracht door hatebreed
Post by Kayser Söze »
Heb ze dit jaar in Vorst en op Pukkel gezien... beter wordt 't niet, echt waar! Magistraal gewoon. Als je de kans krijgt zeker naar TOOL 'ns gaan zien.den mountenbiker wrote:
Ik heb Mastadon gezien op Graspop,maar Tool heb ik
spijtig nog niet gezien
Post by Kayser Söze »
zal 't ne keer checkenKayser Söze wrote:iemand onder de ruigere mannenhier into "The Sword" ?
Black Sabbath / Sleep-style metal.
hun eerste cd, The Age Of Winters, is gewoon te goed.
technisch perfect gitaarspel, lage sound, woosy zang die er perfect bij past. i like !
Post by Kayser Söze »
zal ik ook x moeten checken.Gweñito Gafotas wrote:zal 't ne keer checkenKayser Söze wrote:iemand onder de ruigere mannenhier into "The Sword" ?
Black Sabbath / Sleep-style metal.
hun eerste cd, The Age Of Winters, is gewoon te goed.
technisch perfect gitaarspel, lage sound, woosy zang die er perfect bij past. i like !![]()
Ben nu "vreit" eens aan 't beluisteren, soort van "black metal-folk-rock n' roll"
Als je ook een tip wil, "I" cd noemt "between two worlds", project van de zanger van Immortal. Lekkere pot up tempo (zonder blasts) metal met een ietwat duister tintje zonder dat 't echte black metal wordt. Ik ben fan!