Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Zo juist Bart zelf gehoord,en hij blijft er wel bij,maar de uitleg is toch al iets genuanceerder.
KNALLEN maar in Gieten!!
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

maltje wrote:maar de uitleg is toch al iets genuanceerder.
tuurlijk, dien andere uitleg stond in de gazet, nog nooit een reactie in de gazet gezien die door de journalist nie opgeblazen is.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

klaas van torhout heeft gewonnen =D> (zijn eerste zege bij de grote mannen).
bart tweede en sven derde =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Knap wedstrijdje van Klaas ondanks zijn val partij nog eerste in de spurt tegen de Bart,Sven nys derde
Juiste zege vind ik reed de hele wedstrijd op kop proficiat Klaas
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

VT4 die kunnen toch geen commetaren geven vind ik :evil: Klaas doet de uitleg van zijn val partij en nadien stellen ze de vraag terug opnieuw #-o dan die reclame nog ''je kan het volgen in het kleine schermpje onderaan'' :evil: .Het akevietje tussen Bart & Sven blijft duren precies 8-[
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

SPECI wrote:Nys is bang om van Wellens te verliezen, zoveel is nu wel duidelijk. Hij durft de rechtstreekse cofrontatie met Wellens nie aan en laat dan maar de rest van de fidea's terugkomen.

Wel knap van Vervecken om zo Nys toch nog te kloppen =D>
#-o #-o
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Volgens mij,heeft Bart toch een fout gemaakt met de spurt.
Met al zijn ervaring moet hij Klaas de kop kunne opdringen.
Maar het is een SUPER wedstrijd geworden en BArt heeft laten zien dat hij terug in vorm is.
Sven had toch een mindere dag denk ik.
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

Was vandaag maar een triestige cross

en ja Nijs laat de rest ook eens winnen , anders wil er niemand meer meerijden binnekort :lol:

nee Sven had een mindere dag vandaag blijkbaar , overkomt zelfs de beste sportman zo zie je wel!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Sven heeft altijd een mindere dag als hij nie kan winnen, het zou nie kunnen dat de andere beter zijn eh, nee da kan nie.
Van tornhout heeft verdiend gewonnen vandaag, gans de wedstrijd op kop gereden en zonder die val was Wellens er niet meer bijgekomen denk ik.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

SPECI wrote:Sven heeft altijd een mindere dag als hij nie kan winnen, het zou nie kunnen dat de andere beter zijn eh, nee da kan nie.
Van tornhout heeft verdiend gewonnen vandaag, gans de wedstrijd op kop gereden en zonder die val was Wellens er niet meer bijgekomen denk ik.
Euhm Speci, kijkt gij wel naar de uitzendingen?
Mss ook eens wachten op de interviews?
Sven geeft graag toe dat een ander beter is hoor.
Mss ook eens objectief proberen te blijven?

Ik ben blij voor Erwin dat hij zaterdag nog eens kunnen winnen heeft, voor mij verdiende hij dat (al is zijn ploegmaat Wellens daar blijkbaar niet mee akkoord).

Vandaag heeft Klaas terecht gewonnen. En weer kon Bartman het niet laten om zich als een slechte verliezer te gedragen, spijtig...

De gemoederen onder de supporters van beide clans waren net gekalmeerd, maar onzen Bart heeft ze weer serieus verhit. Hopelijk heeft dit geen gevolgen tijdens de kerstperiode, en krijgen we weer geen gevechten zoals vorig jaar in Overijse... [-o<

ps. @Speci: schoon kindjes in uwe Avatar by the way! :wink:
Post Reply