4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bromtje
Mountainbiker

Post by bromtje »

Mag gezegd als ge da bergop kunt met wiel omhoog (hahaha) ook chapeau zulle =D> =D> :lol:

mitch[/quote]

wheelie bergop is makkelijker :wink:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

bromtje wrote:Mag gezegd als ge da bergop kunt met wiel omhoog (hahaha) ook chapeau zulle =D> =D> :lol:

mitch
wheelie bergop is makkelijker :wink:[/quote]

:lol: soms moet ge er dan zelfs geen moeite voor doen, ff gewicht van uw stuur halen en uw voorwiel gaat omoog :roll:
Dresse
Mountainbiker

Post by Dresse »

hehe :) inderdaad... 1 wiel geeft minder weerstand als 2 :p

heeft iemand toevallig al ooit een foto besteld van action photo team (via email dan...)? en kan die mij zeggen op welke resolutie die opgestuurd worden? Want als da een resolutieke is van 800*600px ofzo dan hoefk em ni te hebben... Ma als da op resolutie 2500+ px is, dan durf ik er nog wel eens over na te denken... :)
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Sidi wrote:
Buffalo mtb wrote:Heb ook deelgenomen aan de 60 km en vond het een mooie rit en niet te vettig ook.
Heb lang op een 6e plaats gereden maar tussen km 40 en 50 raakte ik om onverklaarbare redenen niet meer vooruit, maar dan ook echt niets hé. Laatste 10 km gingen ondanks redlijk lastig toch weer goed. Ben rond de 14e geeindigd denk ik. Kan er niet echt tevreden mee zijn maar ja weet ook niet wat er scheelde. Denk dat ik ongeveer 3u heb gereden.

Was goede organisatie moet ik zeggen, volgend jaar weer van de partij =D>
Was jij dat dan met je bouyes telecom broek aan? Je ging inderdaad stevig door, maar op het einde ben ik je nog kunnen voorbij rijden

Ik ben Buffalo MTB ook nog kunnen voorbij rijden op het einde maar ik denk dat jij, sidi, mij ook nog voorbij gereden bent.

Uiteindelijk 12de geworden waar ik tevreden mee ben.

Voor de rest, het parcours was schitterend maar aan de chaos aan de finish mogen ze volgend jaar wel iets doen. Een groter plein zou al veel helpen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Steven® wrote: Voor de rest, het parcours was schitterend maar aan de chaos aan de finish mogen ze volgend jaar wel iets doen. Een groter plein zou al veel helpen.
als ze nu es start en aankomst op het zelfde plein hielden ??
meer volk om te kunnen kijken en schonere finish ook voor mijn part.
wie wil er nu niet onthaald worden op het groot plein na zo'n inspanningen ???
Ook aan de douches kan gewerkt worden, veeeeeel te veeeeel volk voor te weinig douche's waarvan er nog enkele zelfs niet werkten #-o

Massini 8)
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

mooie marathon (120), goeie bepijling en seingevers, maar idd chaotische finish; wat dat achtergelaten vuil betreft: ik heb geconstateerd dat ik ook het een en het ander verloren ben, waaronder een bidon; hopelijk hebben ze een budget voor het opruimen (zullen dat natuurlijk niet vertellen, want dan zou het pas echt een vuilhoop worden), zou moeten met zo'n inschrijvingsprijs

maar ik vrees dat hij toch niet al te veel zegt over je 'ranking' in het Benelux marathon gebeuren (voor amateurs), iets wat toch wel de bedoeling is denk ik, de marathon top was er niet bvb. (al is die eigenlijk semi-prof), en veel cross-country rijders waren ... xc aan het rijden

le raid des hautes fagnes is wat dit betreft wél een referentie en mss wel dé referentie in de benelux, hij is trouwens ook 'extremer' (extremere beklimmingen en technischer); zonder het kwartier tot half uur pech (platte band + uurtje rijden op een half platte en later, na nog een stop, 3/4 platte band) zou ik er trouwens niet veel langer over gedaan hebben (7.30), ondanks de bijna 20 kms en 400 hms meer

nog een paar lesjes:

- de geax saguaro is dus wel degelijk niet zo'n goeie ardennen band wegens niks waard in zware modder
- check altijd of je geen donker getinte glazen hebt in je sportbril voor een ardennen (= bos) marathon :drunk:
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

als ze nu es start en aankomst op het zelfde plein hielden ??
meer volk om te kunnen kijken en schonere finish ook voor mijn part.
wie wil er nu niet onthaald worden op het groot plein na zo'n inspanningen ???
Goch, ik ka me wel een paar tientallen redenen indenken; zoals
- er is geen drankgelegenheid daar, behalve 1 café -> dus tapinstallaties etc aanvoeren
- wat als het regent? Er is daar geen overdekking, behalve de maar m2 onder he afdakje

Ik denk dat het gemakkelijker is om te be/veroordelen dan om het zo voor mekaar te krijgen dat het voor alle 2000 deelnemers perfect is. Nu is het voor de meesten meer dan goed, en dat zal zowat het beste zijn waar je als organisatie -met de middelen en mogelijkheden die je krijgt- kan op hopen.

Oh, nog dit - mijne kleine heeft zitten foto's trekken van al wie passeerde langs onze straat - indien u één van volgende nummers heeft en je wil de foto, stuur een berichtje met je email en ik meel de foto door.
2009, 039, 097, 108, 541, 227, 221, 687, 923, 483, 731, 2447, 733, 620, 341, 619, 486, 378, 600, 626, 946, 328, 877, 285, 248, 458, 795, 427.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

jervanheg wrote:
Oh, nog dit - mijne kleine heeft zitten foto's trekken van al wie passeerde langs onze straat - indien u één van volgende nummers heeft en je wil de foto, stuur een berichtje met je email en ik meel de foto door.
Uwe kleine is daar veel te vroeg weg gelopen. :P
rocky
Mountainbiker

Post by rocky »

hallo weet er iemand hoe ik mijn brevet kan dowloaden?????????? #-o #-o
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

2009, 039, 097, 108, 541, 227, 221, 687, 923, 483, 731, 2447, 733, 620, 341, 619, 486, 378, 600, 626, 946, 328, 877, 285, 248, 458, 795, 427.[/quote]

tis in ieder geval goedkoper dan action foto ,maar ja die mensen moeten er ook van leven ,

nummer 285 en 795 mag je doorsturen zie PB .

Als er nog mensen zijn die foto 's hebben van bikers misschien een item opendoen fotooshouffamarathon en de volgnummers opgeven , zou dat ni mooi zijn . Alternatieve fotosite van evennementen door hobbyfotografen.
Post Reply