16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Twee ritten gereden in het weekend .Tervuren en Moen.De mooiste vraagt U ??
Tervuren was mooi , bos en bos en bos.Zeer leuk om daar te rijden maar O zo eentonig.
Maar het gaat hier over de steenbakkers van Moen nietwaar.
Daar wij in Pittem de klei enkele weken geleden ontgonnen hebben moesten wij er ergens mee naar toe.De keuze was dus snel gemaakt en zijn dus met een delegatie bikedevils naar de steenbakkers afgezakt.Wij zijn dus onze klei kwijt en jullie waren content dat je kon bakken.
Maar die bakken waren gevuld met water en vielen uit de lucht.Man man man,regen regen regen.Niet twijfelen maar doen dacht ik.
Na een pootje te hebben gegeven aan Dark dingo zijn wij met een aantal vertrokken en wij vonden het fun van begin tot het einde.
Mooie streek zelfs bij dit weer.De streek was mij totaal onbekent maar ik ben verkocht.
Komil foo ontmoet op de bevoorrading .Hij zei :Ik heb al dikwijls iets van U gelezen.Ik zei :Ja,maar weinig goeds.
Als je éénmaal boft ben ik al content zei hij.Ewel ,ge trekt er vree goed op op dienen komil foo.
En als komil foo boffen op de organisatie bedoelde zeg ik : Een bravo van het begin tot het einde . [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Tot de volgende.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

zwampy wrote:ondanks het mooie weer heb ik mij deze morgen zeer goed kunnen uitleven. Vooral in dienen bos naar beneden waar het zo vettig was en ik eens een meter of 4 op den buik door de modder ben gegaan. Zeer mooie tocht voor elk wat wils en met het golvend parcours en de wind niet van de poes. Volgend jaar zeker terug weer of geen weer.
Pascal het was de moeite om af te komen. =D> =D> =D>
Groetjes Tony

Bedankt Tony voor de positieve reactie en de groetjes thuis hé !!!
Blij dat u geamuseerd hebt !
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Toemme,
t'is niet komil foo maar kommil foo.
Sorry.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Bedankt aan alle deelnemers van onze toertocht !
Jullie zijn van her en der afgekomen en bij dit zware weer =D> =D> =D> chapeau iedereen !!!
Ook bedankt voor al de positieve reacties hier op het forum en op de TT zelf =D> !

Efkes ter info , k'heb onze voorzitter Casper beetgenomen via telefoonterreur op radio Donna #-o ! De uitzending volgt op 2 januari om 9u30 ! Geen zorgen , ik open hier ergens wel nog een topic hierover ( op 'aanvraag' van onze voorzitter :wink: ) dat jullie het zeker niet vergeten . En voor degene die niet kunnen luisteren op dat moment , geen nood het gesprek zal zeker op het forum komen ! Jullie kunnen dan reacties geven :lol: :P .

Groeten
Moonie
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@ casper; weer van dat hondeweer jullie verdienen toch beter,bij ons in Lendelede waren wij(de bepijlers)doorweekt,maar vandaag konden de bikers genieten van een heerlijk zonnetje!
Volgend jaar beter!!!(hopelijk) :lol:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

En ondertussen staan de foto's al online op www.marathonman.be (405 foto's, met dank aan onze fotograaf yoerik voor de fotografie en de opkuis van de foto's !!) en op www.steenbakkers.be (met dank aan rock rider !)

verschil tussen www.marathonman.be en www.steenbakkers.be ?
www.marathonman.be = versie "gekuist" door onze fotograaf Yoerik met foto's op webformaat
www.steenbakkers.be = niet gekuiste versie (dus ook ietwat mislukte foto's) + een kleiner formaat (waarvan groter formaat wel per mail kunnen opgevraagd worden bij rock rider)
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

the voltman wrote:Ik ben ook enkele keren gefotografeerd éénmaal op de tocht, alee de keer da ik het zag toch en 4 keer op den aprés, alhoewel op den aprés zag ik deruit als één van de jongens uit allez allez zimbabwe.

Ik kijk al uit naar de foto's

greetings the voltman
yep,

ier is er al een dat ik getrokken heb van u voltman
Image

gr

THE BEAST
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

hello bikers...
ook namens de hond van dienst ne ferme merci =D> het dubbel aantal inschrijvingen dan vorig jaar moet je gewoon verdienen,en had het wat beter weer geweest waren het er waarschijnlijk nog meer :roll: blij dat we zoveel positieve kritiek gekregen hebben,we deden dan ook ons uiterste best om het jullie allen naar jullie zin te maken.nu maar hopen dat editie 2007 ons ne keer wa goe weer biedt [-o< van harte bedankt en tot de volgende...
dingo 8)
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

Voltman, gij had precies ne oorlog meegemaakt e :P
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Man man man, Moen: Da was nie te doen =D> =D>
Kben blij dak toch ben aangezet. Twas een rit die me op het lijf was geschreven. Da stoempen en ploeteren kan ik best wel ne keer verdragen.
Ne mens krijgt toch een kikske van da flandriengevoel :bounce: ZALIG :bounce:

Rond kwart na 1 aangezet met Filliberke (da zeg ik om beleefd te blijven) want in feite was het meer een lijk waar ik mee onder weg was. Na een aantal km kreeg ons filliberke toch de kleur van sneeuw op de kaakskes en weigerde z'n maag het alcohol houdend brouwsel van den vorige avond nog langer mee te slepen.
Dan maar alleen op zoek gegaan naar VVT-tje, grote plateau en lichterveldenare. Aan de eerste controle snel iets naar binnen gespeeld en aangesloten bij het treintje.

@ de steenbakkers
=D> :bounce: =D>
Ne tocht om vingers bij af te likken (best na de douche)
Dezen tocht staat in het rood aangeduid voor volgend jaar :bounce:
Post Reply