Tervuren was mooi , bos en bos en bos.Zeer leuk om daar te rijden maar O zo eentonig.
Maar het gaat hier over de steenbakkers van Moen nietwaar.
Daar wij in Pittem de klei enkele weken geleden ontgonnen hebben moesten wij er ergens mee naar toe.De keuze was dus snel gemaakt en zijn dus met een delegatie bikedevils naar de steenbakkers afgezakt.Wij zijn dus onze klei kwijt en jullie waren content dat je kon bakken.
Maar die bakken waren gevuld met water en vielen uit de lucht.Man man man,regen regen regen.Niet twijfelen maar doen dacht ik.
Na een pootje te hebben gegeven aan Dark dingo zijn wij met een aantal vertrokken en wij vonden het fun van begin tot het einde.
Mooie streek zelfs bij dit weer.De streek was mij totaal onbekent maar ik ben verkocht.
Komil foo ontmoet op de bevoorrading .Hij zei :Ik heb al dikwijls iets van U gelezen.Ik zei :Ja,maar weinig goeds.
Als je éénmaal boft ben ik al content zei hij.Ewel ,ge trekt er vree goed op op dienen komil foo.
En als komil foo boffen op de organisatie bedoelde zeg ik : Een bravo van het begin tot het einde .
Tot de volgende.