Vandaag" parel van het hageland" gereden de 110km,af en toe in den drash maar aangezien het niet koud was,is dat geen probleem.Nog eens mene koersvelo uitgehaald,in het begin wel raar wat betreft positie maar na enkele km op souplesse met groepjes meegegaan was ik dit weer snel gewoon.Ik moet wel toegeven dat zo een koersveloke toch vlotter bolt.Lange tijd achter 2 mountainbikers gezeten,met slicks,die steeds tussen de 30 en 35km/u vlamden.Waren op training voor de Ronde van Vlaanderen de 270km.Kwamen van Diest,dan de brevet van 110km en nadien terug naar Diest.Gaan zeker een 200km in de benen hebben.Ik weet niet wie het was maar 2 sympathieke mannen ,want ze verwachten niet dat ik kop moest rijden,ik zou het ook niet kunnen aan zo een snelheid.het was precies of die gene wind voelden.
Eigenlijk ging het zeer vlot en was binnen na 4u06min dus zo rond de 26km gemiddeld.Blij dat ik de moed genomen heb om deze morgen te vertrekken want gisterenavond was het ook niet vroeg na een lekker dineetje met de nodige drank.
Morgen misschien naar Overijse maar daar zal het een rustig wandelingske worden.Dus mannen goe roepen als je voorbij steekt want anders gaan we weer in discussie zoals op een ander forum en da moeten we vermijden tussen de forumleden.
Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Vandaag van thuis vetrokken naar REUSEL, (+-15 km) daar de zwarte route gevolgd, waarna tegen de wind in terug naar huis ....
52 km gereden, tegen een gemiddelde van 23 km/uur ....
De bossen in Reusel lagen er een beetje te Nobby Nick bij voor mijn Racing Ralfs, maar ne anderhalve maand voor 't eerst terug een 20tal km in de bossen!!! Het deed deugd!
Mijn achillespees en mijn hiel hebben het goed gehouden, recht in de trappers verder trappen was nog niet mogelijk, de rest was tof, toffe route, doordat het allemaal vrij vlak blijft is het ook perfect ter revalidatie.
Ben.
52 km gereden, tegen een gemiddelde van 23 km/uur ....
De bossen in Reusel lagen er een beetje te Nobby Nick bij voor mijn Racing Ralfs, maar ne anderhalve maand voor 't eerst terug een 20tal km in de bossen!!! Het deed deugd!
Mijn achillespees en mijn hiel hebben het goed gehouden, recht in de trappers verder trappen was nog niet mogelijk, de rest was tof, toffe route, doordat het allemaal vrij vlak blijft is het ook perfect ter revalidatie.
Ben.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Gisteren in de namiddag een toerke van 52 km op (3x) en rond de Mont Saint Aubert met een gemiddelde van 17,5 km/h en een maximum van 45,5 km/h. Hier een goede 400 hoogtemeters gedaan.
Deze ochtend den TT van Kortrijk (Heule) de 50 km gedaan (die er 53 waren) met een gemiddelde van 19 km/h en een maximum van 40,3 km. Vandaag waren het ongeveer 285 hoogtemeters.
Dees weekend dus 105 km gaan mtb'en... en het was soms vettig en beuken tegen de wind in! Met andere woorden, een leuk weekendje gehad! Wat moet een mens meer hebben?

Deze ochtend den TT van Kortrijk (Heule) de 50 km gedaan (die er 53 waren) met een gemiddelde van 19 km/h en een maximum van 40,3 km. Vandaag waren het ongeveer 285 hoogtemeters.
Dees weekend dus 105 km gaan mtb'en... en het was soms vettig en beuken tegen de wind in! Met andere woorden, een leuk weekendje gehad! Wat moet een mens meer hebben?