Waar de nieuwe Xking van continental Te koop?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Een oude RoRo Evo, is nt ideaal maar ondertss ken ik goed z'n reacties.
Heb de nieuwe Pacestar geprobeerd, maar lijkt mij minder progressief.
Laten we het anders zeggen den oude Evo houd minder vandaar progressiever omdat hij rapper grip verliest en dus minder fel van goe naar nie meer evoluert.

Zal misschien toch eens een XKing van voor steken en zien hoe hij werkt.
In ieder geval wat ik toch moet zeggen, in de modder ermee gereden vanachter en bevalt beter als de RaRa, en "zweeft" minder in de modder.
Maar om het gans jaar daarmee te rijden bof.

Heb hier ook nog nén Ikon liggen, zal toch ook eens moeten steken, maar zal van de weekend nie zijn met onze "meteo nationale" :roll:

PS : Ik rij exclusief 2.25, ik word ouder en een beetje komfort is altijd goed meegenomen.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Sorry voor de topickick, maar weet iemand waar ze de X-king 2.2 of 2.4 en de raceking 2.2 (beide racesport) op voorraad hebben? Liefst in Vl.-Brabant. Zou ze tegen zaterdag moeten hebben dus online bestellen is geen optie.
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

Ik heb me laten vertellen dat ze die nu ook verkopen bij Cycle Passion (Kampenhout).
Je kan mss eens bellen om te informeren :)
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Heeft ze inderdaad op voorraad, maar €45,95 per band is wel heel veel. Heb ze nog nergens zo duur gezien.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Pff als ge ziet hoeveel een Maxxis Flydinges kost dan valt dat in het niks, uiteraard tov sommige die net bboven de 20 draaien is dat dubbel zo duur.

Ieder zijn goesting (budget)
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Wil gerust wel geld neertellen voor een goede band, maar geen 46 als je dezelfde band ook voor 35 of zelfs minder vindt. Voor dat prijsverschil wacht ik dan nog wel tot ze elders weer op voorraad zijn.
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Toch maar voor de combi RaRa-RoRo gegaan. 63 euro in totaal (allebei EVO 2.25 pacestar) Ben benieuwd. Nog geluk gehad met gewicht. RaRa stond 525g, mijne woog 492. RoRo was dan wel zwaarder (482 ipv 465) Zal mij later wel eens de conti's online bestellen of wachten tot ze binnen zijn bij Vaneyck.
Simpson
Mountainbiker

Supersonic en racesport

Post by Simpson »

Op de website van Continental staat dat ze problemen hebben met de flanken . RS en SS versie zouden weliswaar tubeless gebruikt kunnen worden , doch een werk van lange adem .
Ik zelf heb 't voor met zowel , MountainKing , RaceKing én X-king
Steeds weer gaatjes in de flank , net alsof ze er met naalden doorheen prikken .
Voor morgen maar snel 2 RaceKing Tubeless gaan halen , zwaargewichten doch zeker van de zaak .
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

NOZISCH
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Heeft er nog iemand info of Continental hun flanken gaat updaten?
Post Reply