Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Ja , daar in de afdaling zijn ook foto s genomen , die staan hier niet bij , deze foto s zijn van de vroegere starters denk ik , k sta er zelf niet tussen .bram DR wrote:Iets na de eerste bevoorrading zijn er ook foto's getrokken, ik denk dat dat op de konijntjes berg in Rillaar was. Komen die er ook nog op?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
gistere ook daar komen rijden , dikwijls verkeerd gereje , bergop komen , iedereen van links zien , terug naar beneden , klim doen en op de zelfde plaats als te voren boven komen . Ketting ook kapot gereje , schakelen deed em uit zijn daardoor , en ergens onbewust een stukske afgesneden maar verder gereden omdak het kotsbeu was om achter die kutpijlen te zoeken .in totaal hadk nog 83km gedaan
hopelijk volgend jaar wel fatsoenlijke pijlen !!!
hopelijk volgend jaar wel fatsoenlijke pijlen !!!
-
Griet
- Mountainbiker
Zalig weer, sjieke tocht, organisatie op zich dik in orde.
Zeer vriendelijke mensen.
Zo'n organisatie voor een massa volk vraagt heel wat inspanning van al die vrijwilligers om het allemaal maar zo goed mogelijk te laten verlopen.
Daarom ook zo spijtig van de pijlen, ben zelf ook een 6/7 keren verkeerd gereden. Meestal in de afdalingen.
Een wit blad achter de pijlen zoals hier al iemand schreef zou volgens mij al veel oplossen.
Ik heb er in ieder geval van genoten, benen zaten de eerste 40 km super dan wel ne serieuse dip gehad tussen km 40/60 maar de laatste 20 gingen dan weer vlot.
Onderweg telkens wel gestopt aan de bevoorradingen en nog efkes in conflict gelegen met mijne bike.
Zeer vriendelijke mensen.
Zo'n organisatie voor een massa volk vraagt heel wat inspanning van al die vrijwilligers om het allemaal maar zo goed mogelijk te laten verlopen.
Daarom ook zo spijtig van de pijlen, ben zelf ook een 6/7 keren verkeerd gereden. Meestal in de afdalingen.
Een wit blad achter de pijlen zoals hier al iemand schreef zou volgens mij al veel oplossen.
Ik heb er in ieder geval van genoten, benen zaten de eerste 40 km super dan wel ne serieuse dip gehad tussen km 40/60 maar de laatste 20 gingen dan weer vlot.
Onderweg telkens wel gestopt aan de bevoorradingen en nog efkes in conflict gelegen met mijne bike.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Met dit soort bevoorradingen moet je inderdaad niet stoppen. Drinkbus aannemen terwijl je rijdt. Behalve dan aan nr 3, daar ben ik 5seconden moeten stoppen.junior72 wrote:Amai , als ik hier die tijden allemaal lees dan zijn er precies niet veel die gestopt zijn aan de bevoorrading.
Ik heb overal mijne tijd genomen en had een tijd van 4h57 en zoveel seconden. Ik had nr 72.
Werkelijk had ik 82.5km gereden met het verkeerd rijden daarbij geteld en had een gemiddelde van 20.2 en een tijd van 4h08.
Ik vind uitrijden veel belangrijker dan ne supertijd realiseren maar er zijn er ook veel die niet zijn aangkomen.
Super, hier kunnen ze op een ander dan weer veel van leren. Spijtig genoeg verlies je de gewonnen tijd dan weer ruim door de pijlenzoektocht.
Zoals velen ben ik ook een beetje tever gevlogen,soms eigenschuld door niet oplettend te rijden en andere bikers volgen.
De pijltjes waren moeilijk zichtbaar bij inrijden van bos en buiten komen uit bos,ook in eerste gedeelte was ik vrij verast van het weinig pijltje,ook zou ik misschien de bordjes(pijltjes) iets vroeger ook 1 hangen,AUB ben in aanvaring gekomen met een trager (minder risico nemende)dame.Sorry zat in de zone
Bevoorading was perfect:drinken was lekker fris en lekker water( van de rest weet ik niks)
Controle's waren weer goed maar zou het niet mogelijk zijn om ze te verplaatsen gedurende de chrono.
En nog graag zou ik 1 klein plakske willen vragen te zetten !!!GEVAAR!!!!
Ben 1 keer zwaar gevallen vanwege een onvoorziene afdaling,plots staan ze half in de afdaling stil en is van "ik durf niet verder".Begin erdan niet aan en ga even een stap opzij maar ga van het padje.
Das alles ,tot next year!!
-
dd_o
- Mountainbiker
- Location: cross: Canyon Inflite, race: Cervelo R3, triatlon: Argon18 e118
Even melden dat het niet altijd om vals te spelen is dat er een controlepost wordt gemist
, beetje belachelijk om dat te veronderstellen. De meesten zijn helemaal niet van de streek en weten in de verste verte dus niet waar ze aan het fietsen zijn...
De eerste gemist, ik weet nog altijd niet hoe. En ik was zeker niet de enige.
Ben het bij de doorgang aan de start gaan melden, dus het heeft me wellicht meer tijd gekost dan opgeleverd....
Eerste chrono voor mij, mezelf wat tegengekomen
De eerste gemist, ik weet nog altijd niet hoe. En ik was zeker niet de enige.
Ben het bij de doorgang aan de start gaan melden, dus het heeft me wellicht meer tijd gekost dan opgeleverd....
Eerste chrono voor mij, mezelf wat tegengekomen
Als de afdaling "onvoorzien" is dan ben je er al aan begonnen voor je het weet dat ge der niet af durft hé.Gertje666 wrote:Het was weer een gezellig tochtje!!
![]()
Zoals velen ben ik ook een beetje tever gevlogen,soms eigenschuld door niet oplettend te rijden en andere bikers volgen.
De pijltjes waren moeilijk zichtbaar bij inrijden van bos en buiten komen uit bos,ook in eerste gedeelte was ik vrij verast van het weinig pijltje,ook zou ik misschien de bordjes(pijltjes) iets vroeger ook 1 hangen,AUB ben in aanvaring gekomen met een trager (minder risico nemende)dame.Sorry zat in de zone![]()
.
Bevoorading was perfect:drinken was lekker fris en lekker water( van de rest weet ik niks)
Controle's waren weer goed maar zou het niet mogelijk zijn om ze te verplaatsen gedurende de chrono.
En nog graag zou ik 1 klein plakske willen vragen te zetten !!!GEVAAR!!!!
Ben 1 keer zwaar gevallen vanwege een onvoorziene afdaling,plots staan ze half in de afdaling stil en is van "ik durf niet verder".Begin erdan niet aan en ga even een stap opzij maar ga van het padje.
Das alles ,tot next year!!