3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Herders bedankt, ik heb een dikke 8 uur genoten van mijn eerste 135km marathon TT (in België, dat andere geval was dik 20 jaar geleden)
Alles is hier zowat al gezegd enkel misschien nog efkes aanhalen dat een jaar lang is en misschien in het najaar een mini editie van max. 70km waar alleen de specials in zitten??? (Livierenbos, Frasnes, ik denk dat er in Frasnes nog wat te ontdekken valt, en hier en daar een privé stukje meer moet dat niet zijn !!!)
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Pie Bus
Mountainbiker

Post by Pie Bus »

Gisteren vertrokken voor de 100 km + optielus. Uiteindelijk moe maar zeer voldaan aangekomen met 116,50 km op te teller, onmiddellijk mijn grootste afstand ooit :-D

Verdere commentaar: AF! =D>

Tot volgende jaar voor de 125 + optie :-D
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

S-biker Gino wrote: Alles is hier zowat al gezegd enkel misschien nog efkes aanhalen dat een jaar lang is en misschien in het najaar een mini editie van max. 70km waar alleen de specials in zitten???
wil je echt op dit parcours zitten in de modder?
El Perro Diablo wrote:Crono:

Als er nu zo'n geveerde fiets me ophield in de afdalingen, geen probleem, als 't koers moet dien den decor in eh, grote wielen hebben voorrang.
so true :-D
rabbitkiller
Mountainbiker

Post by rabbitkiller »

zeer de moeite waard,heb mij goed geamuseerd bij de 125 km+lus;alles perfect georganiseerd!tot volgend jaar.seeyah
WOLF!
Mountainbiker

Post by WOLF! »

Super tocht gereden gisteren! 100 km gedaan met 2 stijve poten (26" met vaste vork) maar vandaag gelukkig geen stijve poten. 6 u op de fiets zitten genieten van die prachtige omgeving die jullie daar hebben. Daarbij dan nog eens een lekker weertje die de dag volledig afmaakte. Heb horen zeggen dat er 2000 man (en ook vrouwen) zijn op afgekomen =D> .
Volgend jaar zijn we er weer bij!

Enigste minpunt:-D : De geluidsinstallatie bij de worstenbakker.
Ook 2 man gezien zonder helm (maar wel met dure fiets) [-X.
Achteraf niet komen zagen als ge in een rolstoel geraakt door uw eigen domme fout!

Verschillende keren geflitst maar waar kunnen we die foto's vinden?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

WOLF! wrote: Verschillende keren geflitst maar waar kunnen we die foto's vinden?
PV's worden binnen de week toegestuurd, ik ook 2x geflitst op weg nor huis..... :lol:

(gij bedoelde in't bos zekers?)

Van de week komt er hier ne Herder ons bedanken om te komen en het tof te vinden, ne andere herder ga de link me de foto's posten, enfin, da's wa mijne cristallen bol zegt eh.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Martine
Mountainbiker

Post by Martine »

De foto's genomen aan de bevoorrading "Wolfskerke" kan je bekijken op
http://picasaweb.google.com/martinedevi ... skerke2010
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

Ook de 135km gedaan . Het vet was toen wel van de soep .
Ik vond het tunnelke met kaarskes in de extra lus wel de max !
Straf dat dit nog niet vermeld is .
Organisatie was helemaal top , niks op aan te merken , enkel mss nog rijstpap voorzien aan laatste 2 pitstops :-) .
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

fcb wrote:Ook de 135km gedaan . Het vet was toen wel van de soep .
Ik vond het tunnelke met kaarskes in de extra lus wel de max !
Straf dat dit nog niet vermeld is .
Organisatie was helemaal top , niks op aan te merken , enkel mss nog rijstpap voorzien aan laatste 2 pitstops :-) .
Vorig jaar was't zonder kaarsjes... #-o

D'r is daar vorig jaar bijna een in 't water gesukkeld.... en ik was toch ook blij da'k d'r uit was, ogen passen niet zo snel aan hé... :-D
Post Reply