Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

ik sla gewoon over, binnen 6 maanden zullen het waarschijnlijk weer verkiezingen zijn, zal dan mss wel gaan

ga me al die moeite met die vrederechter en de gemeente gewoon besparen
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Ik kan gaan stemmen vanaf 8 u dus ga maken dat ik daar de deuren al meteen open doe en dan als een speer naar Malmedy want ben toch al ingeschreven voor de 90 km en start dan toch pas om 10 u dus eigenlijk nog tijd zat :bounce: :bounce:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Remmenlos wrote:Ik kan gaan stemmen vanaf 8 u dus ga maken dat ik daar de deuren al meteen open doe en dan als een speer naar Malmedy want ben toch al ingeschreven voor de 90 km en start dan toch pas om 10 u dus eigenlijk nog tijd zat :bounce: :bounce:

Zie maar dat je niet mag blijven om bij te zitten als je daar aan de deur staat als eerste.. :lol: :lol: :lol:
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Ingeschreven voor de 65. Ben ook bijzitter in ons kiesbureau. Hopelijk aanvaarden ze mijn excuus (hotelletje over de grens in Duitsland), anders wordt het lachen...
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

als je over de grens zit heb je geen probleem zeh
pak gewoon bewijsstkken mee zou ik zeggen
veldegemnaere
Mountainbiker

Post by veldegemnaere »

ik zelf ben ingeschreven voor de 90 conditie zit niet al te goed
zou ik nog ter plaatse kunnen veranderen naar de 65
of gaat dat niet
Mette
Mountainbiker
Location: GT Zazkar Team Custom Painded met Custom Paind SID WC, SRAM XO, NoTubes ZTR Olympics

Post by Mette »

Heb eergisteren mijn volmacht geregeld voor de verkiezingen. Heb een verklaring op eer binnen gegeven dat ik in het buitenland zit maar geen bewijsstukken kan voorleggen. Heb er opgeschreven, verblijf in Duitsland en als argument dat ik geen bewijsstukken heb, dat ik een trektocht met de tent doe zonder boeking :-). Ze hebben bij ons op de gemeente (Mol) zonder pardon een attest uit naam van de burgemeester afgeleverd waarmee ik op 13 juni bij volmacht kan laten stemmen.
Ik neem deel aan de 115km, dus met start om half 10 en het openen van de stembureaus pas om 8u kon ik onmogelijk Malmedy op tijd halen als je weet dat je van Mol 1,5u onderweg bent. En ik ben bovendien graag op tijd en dus om 8u al daar.
dean_007
Mountainbiker

GPX bestand Raid des Hautes Fagnes

Post by dean_007 »

Iemand een Gpx bestand van Raid des Hautes Fagnes??
Illya
Mountainbiker

Post by Illya »

gewoon vertellen dat je in het buitenland zit en dat je geen boekingsafschrift hebt van je verblijf. Dan krijg je hier in de gemeente de toestemming om volmacht te geven voor in jou plaats te gaan stemmen.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

efkes een vraag over de chrono zelf, en dus geen gezeik meer over de verkiezingen :roll:

Ik heb deze nog nooit gereden, maar dit jaar al Waimes, Theux, Andenne en Olne.
Naar tschijnt is deze nog zwaarder dan Theux, klopt dit?
Laat ons de 90km nemen om een vergelijking te kunnen maken.
Is deze dan ook technischer? Als je alle afdalingen in Theux neemt zijn deze in Malmedy dan van hetzelfde kaliber? Of wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Post Reply