Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Dan kunnen jullie sneller vlammen. Ik wil geen blok aan jullie benen zijn. Een andere keer aan het kapel van de weerstand (vond ik super die dag).Angelo. wrote:Jep. Dat is hem. En alleen ga ik wss niet zijn.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
BASSMAN wrote:hahaha,laat me aub niet lachen,krijg pijn aan mijn borstkas.Spookvanhetbos wrote:Dan kunnen jullie sneller vlammen. Ik wil geen blok aan jullie benen zijn. Een andere keer aan het kapel van de weerstand (vond ik super die dag).Angelo. wrote:Jep. Dat is hem. En alleen ga ik wss niet zijn.
- orbea-rider
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Gelijk heb je !!!! Ik dacht echt dat dit overmorgen was...maar de 22 ste is de TT NEEROETEREN
Die zou ik graag niet willen missen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Het zijn lange dagen en lange nachten, ik weet het (in 74 ben ik met mijn beide benen tussen de buffers van de wagon's op 700 mt....pijn geleden en nie kunnen staan nie kunnen lopen alleen liggen met de poten omhoog om minder pijn te hebben, en geen pijnstillers zoals nu, n'en aspro of n'en aspirine....mah jong, en de vrouw per ongeluk tegen mijn poten in haar slaapBASSMAN wrote:Neenee,ben het zelf.Even op de pc en dan terug even zitten.Slaap 3 maal per dag maar niet lang
Aan alles komt een einde, gewoon vooruit kijken en het mooi weer afwachten.