Tom Boonen betrapt op cocaine
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
buitengewoon ! ! ik leg mij plat hier
Er Was trouwens teveel fijn stof in Balen, maar t'is al opgelost , hij was aan 't versnijden in zijn hof toen er een rukwind kwam
TomB heeft al ander werk gevonden! Bij cokeril sambre:
Wat trekt Tom Boonen het meest aan in een vrouw? Een schoon lijntje !!
Tom Boonen is een egoïst. Toen een journalist op de persconferentie vroeg naar zijn cocaïne, antwoordde Boonen "ik ga dit niet aan jouw neus hangen".
Wat is Tom Boonen zijn favoriete dans ? . De coke-a-ratcha!
Tom Boonen trekt er eventjes tussen uit. Hij is weg voor een ...trip.
Dienen Boonen is toch altijd al een ijdeltuit geweest? Vroeger moest zijn haar altijd goe liggen, nu poedert hij zijn neus ook al...
Hoe heeft Tom Boonen zijn frietjes het liefst ? Met coketailsaus
TomB verhuist , van Monaco(ke) naar Poederlee
Telefoneren ??? Met Tom kan je uren aan de lijn hangen
Tom Boonen : Winnaar van de "Zonde van Vlaanderen"
Tom over de Tour : Die laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan !
Tom over Parijs-Roubaix: Kasseien ?? Ik zag alleen maar Stuff ! !
Tom over Qatar : Het stuff is hier witter dan in Parijs-Roubaix
Hoe legt Tom zijn Quick Step mooi recht?
Lijn voor Lijn
Nieuwe winkel in Balen : Tom & co(ke)
Er Was trouwens teveel fijn stof in Balen, maar t'is al opgelost , hij was aan 't versnijden in zijn hof toen er een rukwind kwam
TomB heeft al ander werk gevonden! Bij cokeril sambre:
Wat trekt Tom Boonen het meest aan in een vrouw? Een schoon lijntje !!
Tom Boonen is een egoïst. Toen een journalist op de persconferentie vroeg naar zijn cocaïne, antwoordde Boonen "ik ga dit niet aan jouw neus hangen".
Wat is Tom Boonen zijn favoriete dans ? . De coke-a-ratcha!
Tom Boonen trekt er eventjes tussen uit. Hij is weg voor een ...trip.
Dienen Boonen is toch altijd al een ijdeltuit geweest? Vroeger moest zijn haar altijd goe liggen, nu poedert hij zijn neus ook al...
Hoe heeft Tom Boonen zijn frietjes het liefst ? Met coketailsaus
TomB verhuist , van Monaco(ke) naar Poederlee
Telefoneren ??? Met Tom kan je uren aan de lijn hangen
Tom Boonen : Winnaar van de "Zonde van Vlaanderen"
Tom over de Tour : Die laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan !
Tom over Parijs-Roubaix: Kasseien ?? Ik zag alleen maar Stuff ! !
Tom over Qatar : Het stuff is hier witter dan in Parijs-Roubaix
Hoe legt Tom zijn Quick Step mooi recht?
Lijn voor Lijn
Nieuwe winkel in Balen : Tom & co(ke)
- den mountenbiker
- Mountainbiker
idd, mooie prestatie van Devolder, maar ook vann Van De Walle, 2de geworden in de laatste rit van de dauphine libere.ducman wrote:ik vind dit voorval eigenlijk zéér droef. Eerst wa de grote Jan uithangen over
dopingzondaars en dan betrapt worden met "vrijetijdsdrugs", pffff.
Geef mij dan maar Devolder die zojust met de besten bovengekomen is in een stevige bergetappe....
Heeft er iemande de zevende dag gezien, het ging over boonen.
Die journalist heeft een aantal aanwijzingen gegeven waaruit je zou kunnen concluderen dat tom geflikt is geweest.
* Tom had een controle misgelopen en daarom had de controleur gezegt dat hij binnen de week nog is ging langskomen. dus tom wist dat hij een controle zou krijgen
*als er iemand cocaine in een drankje doet en je dat dan inneemt wordt je daar ziek van. Tom was ziek geworden de dag voor de controle.
Hierdoor vind ik het geloofwaardig om te geloven dat hij geflikt is geweest, maar dit kan je natuurlijk nooit bewijzen.
Het zou toch ongelooflijk dom zijn om cocaine te nemen als je weet dat je gecontroleerd gaat worden.