22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben der klaar voor.
Alles staat klaar, enkel nog de weker zeten...
Voor het geval het nodig zou zijn :drunk:
Tot morgen ergens op of rond de kluis.

ps Als er morgen iemand iets in de gracht ziet liggen met het opschirft "petit crosseur de boue" das ikke #-o
Gelieve me terug op mijn velo te plaatsen, het kaartje zal vanzelf wel draaien :wink:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

OK Veeteeteetje. Ik zie je wel rond 7u20 - 7u30. En monteer alvast mijne camera.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

k'zal weer de slimme truk toepassen. Die in beeld wil komen moet trager dan ik rijden. Ik monteer hem weer in achteruit... :wink: :lol:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Miserie... miserie...
De wonde die ik opgelopen heb tijdens m'n val te Ieper is nog vochtig en trekt geweldig tegen. Het aantal weekends dat ik niet kunnen biken heb dit jaar kan ik tellen op 1 hand en nu blijkt deze tocht er toch wel bij te zijn zeker!!! #-o #-o #-o

17 forum-paginas voorbeschouwing op deze site :roll: :roll: :roll: Dit kan niet anders dan een fantastische tocht zijn!!! :wink: :wink: :wink:

Geniet er van gasten!!! Ik hoop er snel weer bij te zijn!!! [-o< [-o< [-o<
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

:evil: :evil: kloteweer

'k had gehoopt dat ik mijn mudbanden kon laten opliggen, maar met al dat drogen zal ik nog een bandenwisselke mogen doorvoeren #-o

Deze voormiddag met de auto langs binnen van Melden naar Kapoenstraat in Zulzeke doorgestoken en zo terug naar Maarkedal en 'k moet zeggen: het begon te kriebelen: al die geelzwarte pijlkes. En het zag er beloftevol uit =D> overal waar er minimum vijf bomen stonden hebben ze er een paadje rondgelegd. maw: in de hoek vd gemeente waar er wat minder offroad is hebben ze hem precies zelf bijgemaakt.

Tot morgenochtend!
mountainollie
Mountainbiker
Location: Canyon Lux CF 7.0 Specialized stumpjumper HT '08 "GESTOLEN"

Post by mountainollie »

jootje wrote::evil: :evil: kloteweer

'k had gehoopt dat ik mijn mudbanden kon laten opliggen, maar met al dat drogen zal ik nog een bandenwisselke mogen doorvoeren #-o
Welke banden ga je dan steken?
Last edited by mountainollie on Sat 21 Jun 2008 17:29, edited 1 time in total.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

jootje wrote::evil: :evil: kloteweer

Vandaag in Zottegem (Grotenberge) ben ik ook verschoten van de ondergrond. Enkel in de bossen lag er hier en daar nog wat plassen; maar voor de rest droog, zelfs heel stofferig op sommige stroken.
Tot morgen!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Traxer wrote:k'zal weer de slimme truk toepassen. Die in beeld wil komen moet trager dan ik rijden. Ik monteer hem weer in achteruit... :wink: :lol:
dan ga ik enorm veel in beeld komen de eerste beklimming, daarna zal ik al van het beeld verdwenen zijn ... (in de achtergrond)
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Nog vlug een postje na een reeds helse dag. Gans Kluisbergen hangt vol met pijlen en linten . Diegene die piepedood zijn kort voor het einde , sla aub niet af boven , we hebben in de laatste 2 à 3km nog 4 eenmalige en privéstroken waarvan 90 % dalend . Ne Cowboy arrivée . Als de Cowboy boven op kop ligt , gaat het hem niet meer pakken, 2 moeilijkere afdalingen , en een krinkel de winkelstukje, tenzij hij stilvalt de laatste 100m met den arrivée in zicht. Tot morgen hé mannen (en vrouwen).
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Den dezen zal morgen ook van de partij zijn, welliswaar met mijne reserve fiets (den anderen naar de kl#ten gereden op de regiotour) #-o maar da zal de pret zeker niet bederven, start rond 8u15, kom aan rond ??? :roll:
tot morgen voor de 80 (hoop ik)
Post Reply