Houffalize 19 - 20 april 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
redbiker
- Mountainbiker
@Wouter Vermeire;
"Gelukkig" hebt ge mij in de spurt geklopt voor de 4de plaats, en niet zoals toeschouwers dachten voor de 3de plaats.
Zou in de laatste geval ontroostbaar geweest zijn, wetende dat ik in de laatste ronde 3x op m'n gezicht gegaan ben in de afdalingen. Dan zou ik pas in mijn eigen gevloekt hebben; "Stomme kloot, kunt ge niet beter sturen???"
Ma zat stikkapot, bijna meer verzuurd in m'n armen dan in mijn benen. Had tijdens de klim naar de brandweer zelfs zo hard aan mijn stuur getrokken dat ik er een ritchey-hoorn vanaf trok met stuk carbon van het stuur ertussen. Iemand die die hoorn gevonden heeft mag dus ook altijd iets laten weten. :)
Minder is wel dat ik dus een nieuw stuur zal moeten kopen, afzagen zal wellicht niet echt betrouwbaar zijn zeker en dat mss ook iets te smal (51cm totaal)? Iemand een goed stuur in de aanbieding liggen? Liefst glanzend zwart alu of carbon/alu, niet te extreem duur, niet te extreem licht/zwaar en OS. (ps. Zou het moeten hebben vóór de LCMT)
"Gelukkig" hebt ge mij in de spurt geklopt voor de 4de plaats, en niet zoals toeschouwers dachten voor de 3de plaats.
Ma zat stikkapot, bijna meer verzuurd in m'n armen dan in mijn benen. Had tijdens de klim naar de brandweer zelfs zo hard aan mijn stuur getrokken dat ik er een ritchey-hoorn vanaf trok met stuk carbon van het stuur ertussen. Iemand die die hoorn gevonden heeft mag dus ook altijd iets laten weten. :)
Minder is wel dat ik dus een nieuw stuur zal moeten kopen, afzagen zal wellicht niet echt betrouwbaar zijn zeker en dat mss ook iets te smal (51cm totaal)? Iemand een goed stuur in de aanbieding liggen? Liefst glanzend zwart alu of carbon/alu, niet te extreem duur, niet te extreem licht/zwaar en OS. (ps. Zou het moeten hebben vóór de LCMT)
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
Wat mij opgevallen is, is dat er geen enkele renner met een Rohloff naaf rijd
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Ja inderdaag niemand reedmet Rohloff maar op hun site vind je ook geen enkele bekend of groot team die door hen gesponsord is.Dieter ex Mx-er wrote:Wat mij opgevallen is, is dat er geen enkele renner met een Rohloff naaf rijd
Nog een een dikke merci om mij mee naar huis te nemen Dieter.
mss tot een op een dinsdagavond als je eens vroeger stopt van werken
[/quote]