12/13-01-08 Kemmel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
trekske8500
- Mountainbiker
organisatie met veel enthousiastelingen
Post by trekske8500 »
Prachtig wat de Kodo's neergezet hebben: op een verantwoorde manier een parcour gebouwd (off-road dalen en op de weg omhoog waar het heel steil is), mooie bevoorradingen (bv. voor de eerste maal kippeboutjes gezien op een mtb-tocht), aandacht voor lokale folklore (teksten bij iedere off-road strook, orkestje voor de après), vlotte pech- ophaaldienst.
Voor de parcourbouwer: je weet waar je mee bezig bent!!
Voor de echte mtb-off-road fanaten: de 55km met de Cats boden heelwat hm en mooie afdalingen.
De bikers die gekozen hebben voor de 55km met beklimming van de Kemmel EN een gemiddelde van 20 of meer km/u neerzetten, proficiat!
Volgend jaar kom ik zeker terug!
Voor de parcourbouwer: je weet waar je mee bezig bent!!
Voor de echte mtb-off-road fanaten: de 55km met de Cats boden heelwat hm en mooie afdalingen.
De bikers die gekozen hebben voor de 55km met beklimming van de Kemmel EN een gemiddelde van 20 of meer km/u neerzetten, proficiat!
Volgend jaar kom ik zeker terug!
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Nu weet ik eindelijk wie die DixieSydi is: MUNCKIE!!!!!!DixieSydi wrote:wij komen af, voor de vierde keer al, met ons klimmerke 'henkie' en de 'jensieboy'
zet de leffekes maar al klaar, want veel tijd gaan we nie hebben voor den après.(da nieuwjaar gedoe!!)
misschien zien we wel enkele 'fortis'mannen,hé('t schijnt dat er daar lekkere braadworsten zijn, goe voor Mega mingie?)
Mijn frank moest eigenlijk allang gevallen zijn.
We hebben mekaar gemist vandaag.
We waren redelijk vroeg weg vandaag.
Perfecte tocht !
Echt proficiat aan de organisatie, en vriendelijke mensen ook.
Wel een iets..
De eerste bevoorrading is redelijk op tijd =D maar dan is het ( het 55 gedaan ) Afzien tot en met en wachten en hopen dat hij achter de volgende bocht licht
op de 2e bevoorrading.
Vond de afstand wat groot tussen de twee, maar eens je die gedaan hebt, ben je drekt bij de 3e , en dan in kemmel, en dan ben je alles terug vergeten

Echt proficiat aan de organisatie, en vriendelijke mensen ook.
Wel een iets..
De eerste bevoorrading is redelijk op tijd =D maar dan is het ( het 55 gedaan ) Afzien tot en met en wachten en hopen dat hij achter de volgende bocht licht
Vond de afstand wat groot tussen de twee, maar eens je die gedaan hebt, ben je drekt bij de 3e , en dan in kemmel, en dan ben je alles terug vergeten
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Nu weet ik eindelijk wie die DixieSydi is: MUNCKIE!!!!!!
We waren redelijk vroeg weg vandaag.[/quote]
Redelijk vroeg noemt hij dat. We hebben de pijltjes moeten voelen in het begin zo donker was het. Maar de morgenstond heeft goud in de mond en voor 11 uur waren de fietsen en wij zelf weer proper. Ik heb weinig volk tegen gekomen op de 45km en een massa volk op de 35. De laatste bevoorrading heb ik ook niet meer aangedaan maar was zeer blij op de afspuitplaats dat er geen wachttijd was. Het is een megatocht volgens de regen die gevallen is goed berijdbaar op enkele stukken na die waarschijnlijk gisteren nog berijdbaar waren. Volgende week de heuveltjes van Erika in Klerken
We waren redelijk vroeg weg vandaag.[/quote]
Redelijk vroeg noemt hij dat. We hebben de pijltjes moeten voelen in het begin zo donker was het. Maar de morgenstond heeft goud in de mond en voor 11 uur waren de fietsen en wij zelf weer proper. Ik heb weinig volk tegen gekomen op de 45km en een massa volk op de 35. De laatste bevoorrading heb ik ook niet meer aangedaan maar was zeer blij op de afspuitplaats dat er geen wachttijd was. Het is een megatocht volgens de regen die gevallen is goed berijdbaar op enkele stukken na die waarschijnlijk gisteren nog berijdbaar waren. Volgende week de heuveltjes van Erika in Klerken
- lok 36000
- Mountainbiker
Vandaag ook naar Kemmel afgezakt om toch zo'n 17km te biken, ik had nochtans een prettig gevoel in de benen. Hoe lang dat zou duren zal ik nu natuurlijk nooit weten. Pech staat nu eenmaal bij onze sport hé. Mijn kompanen hebben echter wel genoten van de tocht maar hadden toch wel afgezien.
Rock Rider, je hebt er nog eentje te goed zulle maar je was reeds weg toen ik terug in de zaal kwam.
Rock Rider, je hebt er nog eentje te goed zulle maar je was reeds weg toen ik terug in de zaal kwam.