Scott Scale 10 - foto's page 17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Nu, als je zoals ik een relatieve "newbie" bent in mountainbike-land, lijkt het me raadzaam om niet meteen op zoek te gaan naar de meest exotische parts. Meer ervaren mtb-kerels als $mokeyJoe kunnen dan wel weer beter inschatten welk component een verantwoorde uitgave is in functie van gewicht, prijs, duurzaamheid, betrouwbaarheid, enz... Voor een wegfiets weet ik dat zo wel ongeveer, maar eer je dat volledig beheerst ben je een paar superkoopjes en miskopen verder. :wink:

Hoe dan ook was het me niet om de originaliteitsprijs te doen: wel een leuk opbouwprojectje (m'n eerste mtb-opbouw) waaraan ik ook op de fiets veel fun beleef... en als er nog 100 identieke in België zouden rondrijden, gaat me dat niet minder plezier doen. :-)
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

C a s r a n wrote:Hoe dan ook was het me niet om de originaliteitsprijs te doen: wel een leuk opbouwprojectje
Het is en blijft een prachtige fiets hoor!
En des te meer mountainbikers er komen, des te moeilijker het wordt om origineel te blijven :wink:
Post Reply