Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
Spijtig van het misverstand maar toch wel goeie service denk ik. Vandaag mijne Grand Canyon 7.0 gekrege en gereje. Hij is echt zalig en ik heb Peter van Canyon Benelux meteen bedankt. Dees weekend zal ik wel weten wat doen
.
Kom je zondag niet naar de meeting in Malmedy? Mss kan je nog met iemand meerijden vanuit Overijse.
@ Scelter : van XC naar RC is toch wel een verschil, he. Dat is een meer op race gerichte fiets. Die rode is wel mooi. En dat Peter zelf de kleur heeft veranderd verbaast me echt. Had ik niet gedacht dat hij dat zonder meeweten zou doen. Mja, iedereen maakt al eens een fout. Veel succes met je keuze.
@ Scelter : van XC naar RC is toch wel een verschil, he. Dat is een meer op race gerichte fiets. Die rode is wel mooi. En dat Peter zelf de kleur heeft veranderd verbaast me echt. Had ik niet gedacht dat hij dat zonder meeweten zou doen. Mja, iedereen maakt al eens een fout. Veel succes met je keuze.
-
Canyon Luc
- Mountainbiker
Post by Canyon Luc »
Zeg 2w offroader als je mee gaat naar de meeting wil ik je wel
komen op halen laat maar iets weten kom van Mechelen
(Section oo heeft nog altijd niets van zich laten horen)
komen op halen laat maar iets weten kom van Mechelen
(Section oo heeft nog altijd niets van zich laten horen)
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
bedankt manne voor het voorstel,
maar ik kan zondag wel ni mee ze. Ik ben nog ni zo handig met de fiets en tamelijk veel werk voor school. Ik ga op mijn eentje wa oefennen
Ik wens jullie allemaal wel veel MTB plezier en zorg goed voor ulle canyonskes!
maar ik kan zondag wel ni mee ze. Ik ben nog ni zo handig met de fiets en tamelijk veel werk voor school. Ik ga op mijn eentje wa oefennen
Ik wens jullie allemaal wel veel MTB plezier en zorg goed voor ulle canyonskes!
- Nico_1977
- Mountainbiker
euh... waar gaat gij eigenlijk rijden? Ik moet den eerst nog tegenkomen eigenlijk.. (hoewel zondag de kans groot isscelter wrote:Alleen zie je er zo wel al een pak rondrijden.
Dat ze de kleur veranderd hebben zonder verwittiging vind ik toch wel niet echt ..euh.. klant vriendelijk.. het minste wa ze kunnen doen is toch een mailke sturen.
Da ze dan een korting geven is dan wel mooi mee genomen..
Hou dien zwarte maar en kom morgen naar de meeting
Veel succes met uw keuze .. 't zen allemaal goei keuzes denk ik ..
- scelter
- Mountainbiker
Ik heb besloten van mijn zwarte canyon te houden en ik ben dan vandaag ook maar dadelijk een testritje gaan maken op de terril in Winterslag. Het is wel verschrikkelijk hoe traag zo een Canyon is; ge geraakt daar dus niet mee vooruit!
Ik ben zeker 3 keer moeten stoppen om er op een afstand naar te staan kwijlen
De eerste indrukken zijn zeer positief bevonden. Ik weet niet of het aan de banden, de remmen of de achtervering lag, maar ongelooflijk hoeveel grip en traktie je hebt. Zowel in de bochten als in hele stijle klimmetjes. En de afdalingen neem ik precies 5 per uur rapper als met mijn hardtale. (En ik ging al behoorlijk hard omlaag) Zowel voorvering en achtervering zijn goed bevonden. Mijne Marzocchi mx comp eta op mijne hardtail doet al goed zijn werk, maar deze fox weet de kleine oneffenheden er nog beter uit te filteren, wat ook wel mag voor een vork van die prijsklasse.
Ook de achtervering is zalig, van pompen (waar ik wel een beetje schrik voor had) is nauwelijks iets van te merken. Ik heb mijne demper voorlopig op propedal 2 ingesteld. Die propedal doet zijn werk goed, want zet je hem af is het verschil duidelijk merkbaar. Het enige wat ik nog wens te veranderen is de zithouding. Die mag nog wat sportiever voor mij. Ik ga die riser er dan ook afdoen en er een gewone flatbar opzetten. De stuurpen staat al omgekeerd.
Donderdag onderwerp ik hem aan de ultieme meesterproef op Cimes des Waimes.
Ook de achtervering is zalig, van pompen (waar ik wel een beetje schrik voor had) is nauwelijks iets van te merken. Ik heb mijne demper voorlopig op propedal 2 ingesteld. Die propedal doet zijn werk goed, want zet je hem af is het verschil duidelijk merkbaar. Het enige wat ik nog wens te veranderen is de zithouding. Die mag nog wat sportiever voor mij. Ik ga die riser er dan ook afdoen en er een gewone flatbar opzetten. De stuurpen staat al omgekeerd.
Donderdag onderwerp ik hem aan de ultieme meesterproef op Cimes des Waimes.