Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik hoop gewoon dat het niet gaat regenen. Ik ben daarnet even gaan rijden in de buurt en ondergrond valt het nog wel mee vind ik.
De editie van vorig jaar was de eerste TT dat ik heb gereden trouwens, maar het lijkt al veel langer geleden dan een jaar feitelijk :-)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:
TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.
#-o is dat echt waar ?? 4 weken zonder fiets ??
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.
De sfeer was steeds zeer goed, ik kan niet mee gaan omdat ze dat 1 week hebben opgeschoven, nu valt dat in het weekend dat ik op de kindjes moet letten dus ja, daar gaat Houffalize. Ik denk dat ze dat ginder wel zullen voelen aan het aantal deelnemers ook zenne. Ol Fosse d'Oute ook gesloten deze week en dat maakte het toch ook aangenaam. Anders was dat echt een zalige afsluiter van de zomervakantie en nu wordt het niks, spijtig!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag een leuk tochtje gereden in Lebbeke, we waren met veel vandaag en dat was nog eens leuk. Ik heb onderweg geopteerd voor de 50km ik voelde mij niet goed en de benen voelden zwaar aan. Sven, Ronald en Erwin zijn me daarbij gevolgd. De rest is gaan doorvlammen op de 80km.

Nadien nog wat genoten van den aprés en dan naar huis. 65km op de teller en 20avg. Volgende week ging ik zondag normaal gezien naar Overmere maar ik zal mijn plannen moeten wijzigen. Ik kan zondag niet dus zal het zaterdag Erwetegem worden dat is zeker ook een zeer knappe tocht met meer dan 1000hm op de 65km. Dus als er zijn die wat willen trainen voor de Grand raid Godefroid, het is de moment :wink:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik heb de late deze week, dus zaterdag is geen optie voor mij. Ik weet niet wie/wat wil rijden zondag? Berlare, Waasland bike marathon, marathon van de Demervallei?
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Inderdaad zeer leuke tocht, ik heb mij weer goe geamuseerd deze morgend.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik heb me net ingeschreven voor de Grand Raid Godefroy, tot mijn eigen grote verrassing kon ik plots meegaan, zelfs al vanaf zaterdag! Yippee!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Wel maar voor de 70km, ik hoop dan toch wat beter te doen dan de voorbije zondag, ik voelde mij echt slecht. Ik zal maar al beginnen te trainen, want zoals ik vernomen heb wil de Jakke top 50 rijden en den Tom gaat daar koptrekken. =D> =D>
Wie gaat er nu mee naar Erwetegem zaterdag? Nog wat gaan klimmen :bounce: :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:Ik heb me net ingeschreven voor de Grand Raid Godefroy, tot mijn eigen grote verrassing kon ik plots meegaan, zelfs al vanaf zaterdag! Yippee!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Wel maar voor de 70km, ik hoop dan toch wat beter te doen dan de voorbije zondag, ik voelde mij echt slecht. Ik zal maar al beginnen te trainen, want zoals ik vernomen heb wil de Jakke top 50 rijden en den Tom gaat daar koptrekken. =D> =D>
Wie gaat er nu mee naar Erwetegem zaterdag? Nog wat gaan klimmen :bounce: :bounce:
Inschrijving is voor mij ook in orde :bounce:

Weet nog niet 100% wanneer dit weekend me best uitkomt ... I let you know :oops:

Top 50 lijkt me te doen indien er maar 50 man start :lol:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Voila, ik heb mij ook ingeschreven voor de 70km. Op die afstand zijn er trouwens al 291 inschrijvingen gebeurd, dus top 50 zou wel mooi zijn ja :-)

Normaal weet ik morgen meer of ik vanaf zaterdag kan of het dus enkel zondag wordt.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Zondag zal het bij mij waarschijnlijk Erpe Mere worden, mooi ritje en het is voor het goede doel.
Nog kandidaten ?
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

VTom wrote:Zondag zal het bij mij waarschijnlijk Erpe Mere worden, mooi ritje en het is voor het goede doel.
Nog kandidaten ?
Ik dacht net hetzelfde te 'posten' :-)
Post Reply