Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.
#-o is dat echt waar ?? 4 weken zonder fiets ??
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

VTom wrote:
TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.
Hij zal niet meteen een roze binnenband gevonden hebben ;-)

Afgelopen 2 jaar was Houffalize idd fantastisch. SUPER ! Genoten van de company ! Dit jaar komt het me niet uit om naar ginder af te zakken :cry: Mijn target is verschoven naar de 70km raid de godefroy. Gunther is vorig jaar met Joan geweest en deze moet ook de moeite zijn.

Om hoe laat spreken we zondag af in Lebbeke ?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Door mijn ongelukske met vinger ook al 3weken geen pedalen meer gevoeld. Dus ideaal is dat niet hé....Dit wknd naar Wk rally in Duitsland geweest, teruggekomen met verkoudheid en zware hoest. Gisteren gans de dag bed in met migraine aanval.
Dus ideaal is anders voor de voorbereiding op houffa. Als ik niet met de vinger had gezeten was ik zekers naar Houffa gegaan ze.
Zal nog hard mogen trainen, want ik ga wknd van Bouilon naar Duitsland biken ne martahon van 90km en 3000Hm plettenberg of oziets???
Mijne maat had mij mee gevraagd met de mobilhome dus ja.

Ga hem missch volgen in houffa hem bevoorraden . Zodat hij een goed klassement kan rijden.

Aan iedereen de groeten.

@Gunther goed herstel hé.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

flaming_jakke wrote:
VTom wrote:
Hij zal niet meteen een roze binnenband gevonden hebben ;-)

Afgelopen 2 jaar was Houffalize idd fantastisch. SUPER ! Genoten van de company ! Dit jaar komt het me niet uit om naar ginder af te zakken :cry: Mijn target is verschoven naar de 70km raid de godefroy. Gunther is vorig jaar met Joan geweest en deze moet ook de moeite zijn.

Om hoe laat spreken we zondag af in Lebbeke ?
Wat dacht ge van 08h00 aan de sporthal ?
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Ik zal er zijn :-D
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Voor mij past deze zondag ook niet goed, anders had ik zeker en vast willen meegaan naar Houffalize hoor :-)
Enfin, Grand Raid Godefroy is nu het doel, vermoedelijk de 70km, die heeft wel niet echt superveel Hm's (1250) maar dan kan ik mij eens laten gaan zeker? :-D (enfin als de vorm tegen dan wat terug is...)
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zondag 8uur sporthal is prima, ik zal je komen oppikken met de velo Jakke. Rond 7u40 bij jou is dat ok?
Ik weet wel niet of ik de 80 ga doen hoor, ik zal zien wat het geeft.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik zal er zondag ook zijn.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

7u40 is prima !

Ik ga voor de 80km ...
Post Reply