Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Hij zal niet meteen een roze binnenband gevonden hebbenVTom wrote:TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.is dat echt waar ?? 4 weken zonder fiets ??
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.
Afgelopen 2 jaar was Houffalize idd fantastisch. SUPER ! Genoten van de company ! Dit jaar komt het me niet uit om naar ginder af te zakken
Om hoe laat spreken we zondag af in Lebbeke ?
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Door mijn ongelukske met vinger ook al 3weken geen pedalen meer gevoeld. Dus ideaal is dat niet hé....Dit wknd naar Wk rally in Duitsland geweest, teruggekomen met verkoudheid en zware hoest. Gisteren gans de dag bed in met migraine aanval.
Dus ideaal is anders voor de voorbereiding op houffa. Als ik niet met de vinger had gezeten was ik zekers naar Houffa gegaan ze.
Zal nog hard mogen trainen, want ik ga wknd van Bouilon naar Duitsland biken ne martahon van 90km en 3000Hm plettenberg of oziets???
Mijne maat had mij mee gevraagd met de mobilhome dus ja.
Ga hem missch volgen in houffa hem bevoorraden . Zodat hij een goed klassement kan rijden.
Aan iedereen de groeten.
@Gunther goed herstel hé.
Dus ideaal is anders voor de voorbereiding op houffa. Als ik niet met de vinger had gezeten was ik zekers naar Houffa gegaan ze.
Zal nog hard mogen trainen, want ik ga wknd van Bouilon naar Duitsland biken ne martahon van 90km en 3000Hm plettenberg of oziets???
Mijne maat had mij mee gevraagd met de mobilhome dus ja.
Ga hem missch volgen in houffa hem bevoorraden . Zodat hij een goed klassement kan rijden.
Aan iedereen de groeten.
@Gunther goed herstel hé.
Wat dacht ge van 08h00 aan de sporthal ?flaming_jakke wrote:Hij zal niet meteen een roze binnenband gevonden hebbenVTom wrote:TimDC wrote:Zondag nor Lebbeek, het zal weeral pikken na 4 weken geen bike meer te hebben aangeraakt. Vandaag mijnen bike gepoetst maar mijn der. pat staat krom. Vandaar dat mijn velo niet goed meer schakelde.is dat echt waar ?? 4 weken zonder fiets ??
Denk dat we zondag met veel zullen zijn in Lebbeke, der is hier niemand die meewilt naar Houffalize...vind dit beetje raar of mis ik iets..de vorige 2 jaar was dit toch steeds een voltreffer, de sfeer, de omgeving, de company, kortom alles.![]()
Afgelopen 2 jaar was Houffalize idd fantastisch. SUPER ! Genoten van de company ! Dit jaar komt het me niet uit om naar ginder af te zakkenMijn target is verschoven naar de 70km raid de godefroy. Gunther is vorig jaar met Joan geweest en deze moet ook de moeite zijn.
Om hoe laat spreken we zondag af in Lebbeke ?
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Voor mij past deze zondag ook niet goed, anders had ik zeker en vast willen meegaan naar Houffalize hoor
Enfin, Grand Raid Godefroy is nu het doel, vermoedelijk de 70km, die heeft wel niet echt superveel Hm's (1250) maar dan kan ik mij eens laten gaan zeker?
(enfin als de vorm tegen dan wat terug is...)
Enfin, Grand Raid Godefroy is nu het doel, vermoedelijk de 70km, die heeft wel niet echt superveel Hm's (1250) maar dan kan ik mij eens laten gaan zeker?
- flaming_jakke
- Mountainbiker