Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
gisteren nog eens gedaan lag er super bij ! lekker snel op de singletracks en idd ook de moeite om het cyclocross parcours te doen, morgen nog is 
moeten jullie veel in de remmen bij die singletracks in lichtaart?
ik probeer zo goed mogelijk men snelheid te houden, ma ik dreig altijd tegen ne boom te knalle als ik nie van tijd men achterrem dicht smijt..
tips ?
Vandaag leukste stuk van de rode verboden mee het laatste stuk van de groene, ligt er idd lekker snel bij..
de blauwe vind ik persoonlijk iets minder fun..
ik probeer zo goed mogelijk men snelheid te houden, ma ik dreig altijd tegen ne boom te knalle als ik nie van tijd men achterrem dicht smijt..
tips ?
Vandaag leukste stuk van de rode verboden mee het laatste stuk van de groene, ligt er idd lekker snel bij..
de blauwe vind ik persoonlijk iets minder fun..
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Die kun je omzeilen ja.buck wrote:Wel zonde dat er tweemaal een trap in de beklimming zit van een kleine meter of kan je die omzeilen?pukkie89 wrote:Tegenwoordig doen wij ook de zwarte lus mee (cyclocrossterrein).
echt een aanrader als je eens wat extra wilt doen
In plaats van de afdaling er net voor eventjes rechtdoor rijden en dan kom je uit bovenaan die befaamde beklimming met 2 trappen.
Er is wel een klimmetje bij dat je te voet moet doen.
Maar dat is de eerste klim maar
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
ik kreeg men fiets amper over die wortelpukkie89 wrote:Die kun je omzeilen ja.buck wrote:Wel zonde dat er tweemaal een trap in de beklimming zit van een kleine meter of kan je die omzeilen?pukkie89 wrote:Tegenwoordig doen wij ook de zwarte lus mee (cyclocrossterrein).
echt een aanrader als je eens wat extra wilt doen
In plaats van de afdaling er net voor eventjes rechtdoor rijden en dan kom je uit bovenaan die befaamde beklimming met 2 trappen.
Maar dat is de eerste klim maar
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
jacques-de-mtb'er wrote:ik kreeg men fiets amper over die wortelpukkie89 wrote:Die kun je omzeilen ja.buck wrote: Wel zonde dat er tweemaal een trap in de beklimming zit van een kleine meter of kan je die omzeilen?
Maar dat is de eerste klim maar![]()
HAhahaha nog wa trainen dan.
Maar het is die helling dat je kunt omzeilen door na de eerste helling niet af te dalen maar rechtdoor te rijden