Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Als je het wk mtb dit jaar en vorig jaar hebt gezien dan zou je zoiets niet zeggen vond dit mooie wedstrijden net als offenburg en als je daar heen gaat dan zie je dat mtb ook veel volk trekt .Heb trouwens ook nog geen crosser tegengekomen die internationaal met de mtb mee kan nijs weet da nu wel dat da niet eens vlug tussendoor te doen is ,de top bij de mountainbike is veel groter .
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
ik zeg niet dat mtb gemakkelijker is maar ge moet al absolon of schurter heten eer ge mss kunt verdienen wat pauwels nys albert enz hier verdienen...ik denk zelfs dat absalon daar aalleen maar kan van dromen
Dat is zo mooi aan mountainbike niet alles draait om geld gelukkig zijn er nog jongens en meisjes die gewoon hun sport graag doen en daar bij blijven . Denk trouwens dat aan kevin pauwels meer mountainbike in zit dan cross maar die jongen crost liever en daar is niets mis mee . Het enige waar je de twee sporte mee kunt vergelijken is dat het off road is en dan houd het op waarom dus vergelijken .
- master j
- Mountainbiker
Na den Apres
Wete wat ik denk (hips)
Dat die Kulhavy zoveel verdient als Nys, Pauwels en Albert samen (burp)
Allez, gift er nog ene.
Allez, gift er nog ene.
-
cureghempiet
- Mountainbiker
- Foxy
- Mountainbiker
Re: Na den Apres
Ik denk dat dit wel eens omgekeerd zo zou kunnen zijn, want die crossers verdienen toch veel meer hoor.master j wrote:Wete wat ik denk (hips)
Allez, gift er nog ene.
Toen ik Kulhavy tegenkwam in Houffa dit jaar stond die bij een gewoon autoke ergens aan de andere kant van het parcours zijn fietske samen klooien. Als ik de cyclocross bekijk staat iedereen daar met een camper van jewelste met een hoop merchandising er nog bij ook.
(Pas op er zijn er in het mtb ook he), maar je had het over Kulhavy
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
Hoeveel verdient een veldrijder? heb ook eens gelezen dar Nys op een jaar aan sponsering, prijzengeld en startpremies rond het miljoen€ binnenhaalt, Voor Albert, Stybar en Pauwels zal dat al flink wat minder zijn en buiten de top 20 is het waarschijnlijk overwihameke wrote:Als je in het rennersdorp (crossers) gaat kijken weet je direct wie er het meeste verdiend
* ik bedoelde enkel dat cross meer geschikt is als tv-sport de duels zijn daar scherper en bieden meer spektakel het is een beetje zoals bij de gladiatorsmalmedy wrote:Als je het wk mtb dit jaar en vorig jaar hebt gezien dan zou je zoiets niet zeggen vond dit mooie wedstrijden net als offenburg en als je daar heen gaat dan zie je dat mtb ook veel volk trekt .Heb trouwens ook nog geen crosser tegengekomen die internationaal met de mtb mee kan nijs weet da nu wel dat da niet eens vlug tussendoor te doen is ,de top bij de mountainbike is veel groter .
* wat dan gezegd van Evans, Armstrong en een pak anderen die van één discipline op een ander overschakelen, toprenners kunnen dat gewoon, ik zou Gilbert wel eens bezig willen zien op een MTB. En wat gezegd over Roger De Vlaeminck misschien wel de enigste die weg en cross zo goed combineerde, Boom lijkt dat ook te kunnen maar is nog niet van hetzelfde caliber
* idd mtb doet ge niet tussendoor, ik denk dat het momenteel kwasi onmogelijk is om die zaken op topniveau te combineren