MTB'ers Mol

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

farmer/cowboy wrote:
Rasse wrote:En den apres samen ene pakken?
maar ene? :wink:
voor mij 2 :drunk: :drunk: Ik ga er zijn tussen 8.15u en 8.30u.Wanneer thuis #-o #-o
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Wij vertrekken om 9 uur aan de sporthal. Janman en ik zijn te herkennen aan onze Cubes.
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

zijn er zondag nog mensen die naar lommel fietsen om een tt te doen
wij vertrekken in balen wezel met 3man :P 8) ,het is te hopen dat het goed weer is maar we gaan er toch voor
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik ga volgend weekend de Hapert Classic rijden.Ik ben van zins om er een lange duurtraining van te maken.De bedoeling is om s'morgens tegen +/-7u te vertrekken vanuit Mol naar Scherpenheuvel langs de weg.Dan de Classic te rijden.Iets drinken en dan terug met de fiets langs de weg van Hapert naar Mol.Ik schat dat het zo'n 160km wordt.Uiteraard,als er iemand zich geroepen voelt,wordt het ritme aangepast zodat het geen extensieve rit wordt! :wink: Bij mij gaat het vooral om lang in't zadel te blijven zitten,niet zozeer om de gem. km/u! [-X
Geef maar een seintje indien je je geroepen voelt,of als je wat meer info wil.
Ik zou het fijn vinden moest er iemand meerijden,uiteindelijk is het lang fietsen...maar ik doe het sowieso!
Groetjes,
$mokeyJoe
spider
Mountainbiker

MTB'ers mol

Post by spider »

ben van Ginderbroek en zou fijn zijn moesten er nog MTB'ers in mijn straat of naburige straten wonen.

grtz
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Dag spider!
Dat moet treffen...ben een 29'er van't Sluis die ook aan MTB doet! :wink: Ik wil altijd wel eens een ritje meefietsen,indien het mogelijk is.Ik zou zeggen laat een berichtje hier achter of pb me maar.Als je een bericht hier achter laat,zijn er misschien nog mensen die meekomen! :wink:
Groetjes,
$mokeyJoe
Toon
Mountainbiker

Re: MTB'ers mol

Post by Toon »

spider wrote:ben van Ginderbroek en zou fijn zijn moesten er nog MTB'ers in mijn straat of naburige straten wonen.

grtz
Martelarenstraat (nog efkes), dicht genoeg?
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

Ik woon bij Toon in de tuin (Korenbloemenstraat). We kunnen volgende week wel eens afspreken met Smokey Joe (Supernaut ?) en de rest. Ik ben zeker van de partij dan.
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

In de week is het voor mij wat moeilijker vanwege mijn werk,maar ik wil welk elk voorstel overwegen! :wink: Misschien eens een TT'ke doen met de 'molse club'? :-)
Blackadder
Mountainbiker

Post by Blackadder »

12/11 is er weer ne schonen toer in Mol.
Post Reply