ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden
zouden mijn namen te lang zijn geweest van de bestanden en daarom "track" genoemd zijn, en omdat er maar 1 benaming track kan zijn de andere 3 files weggelaten zijn?
edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Wanneer je de Edge aanzet, en je onder koersen gaat kijken, dan zie je de naam van de TRAJECTEN (routes, tracks of koersen) die je op het toestel hebt gezet, niet de naam van het BESTAND waarin die trajecten zaten.Headshot wrote:ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden
zouden mijn namen te lang zijn geweest van de bestanden en daarom "track" genoemd zijn, en omdat er maar 1 benaming track kan zijn de andere 3 files weggelaten zijn?
Bijkomend : als je 5 verschillende bestanden op de Edge zet in de map "newfiles", en in elk bestandje zit een traject met de naam "track", dan vermoed ik dat je op de GPS slechts één traject met de "track" zal terugvinden en dat de andere zullen overschreven worden door de laatstgeopende. Maar euh, ik heb hier geen Edge 800 bij de hand, dus ik kan daar niet met 100% zekerheid uitsluitsel over geven.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
dus eigenlijk moet ik de naam track in mapsource veranderen als ik het goed begrijp, alle routes noemen idd track in parsourceThierry wrote:Wanneer je de Edge aanzet, en je onder koersen gaat kijken, dan zie je de naam van de TRAJECTEN (routes, tracks of koersen) die je op het toestel hebt gezet, niet de naam van het BESTAND waarin die trajecten zaten.Headshot wrote:ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden
Bijkomend : als je 5 verschillende bestanden op de Edge zet in de map "newfiles", en in elk bestandje zit een traject met de naam "track", dan vermoed ik dat je op de GPS slechts één traject met de "track" zal terugvinden en dat de andere zullen overschreven worden door de laatstgeopende. Maar euh, ik heb hier geen Edge 800 bij de hand, dus ik kan daar niet met 100% zekerheid uitsluitsel over geven.
thx
In verschillende 'online' shops te vinden voor € 379 (gpsshop.nl, hartslagmeterhop.nl, futurumshop.nl,...), maar bij hartslagmetershop.nl is er een interessantere bundel namelijk Edge 800 + HR (enkel premium hartslagmetersensor/band) voor € 339, als je weet dat de HR sensor/band los € 79 kost en de meesten de speed/cadanssensor niet gebruiken.