edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden

zouden mijn namen te lang zijn geweest van de bestanden en daarom "track" genoemd zijn, en omdat er maar 1 benaming track kan zijn de andere 3 files weggelaten zijn?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Headshot wrote:ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden

zouden mijn namen te lang zijn geweest van de bestanden en daarom "track" genoemd zijn, en omdat er maar 1 benaming track kan zijn de andere 3 files weggelaten zijn?
Wanneer je de Edge aanzet, en je onder koersen gaat kijken, dan zie je de naam van de TRAJECTEN (routes, tracks of koersen) die je op het toestel hebt gezet, niet de naam van het BESTAND waarin die trajecten zaten.

Bijkomend : als je 5 verschillende bestanden op de Edge zet in de map "newfiles", en in elk bestandje zit een traject met de naam "track", dan vermoed ik dat je op de GPS slechts één traject met de "track" zal terugvinden en dat de andere zullen overschreven worden door de laatstgeopende. Maar euh, ik heb hier geen Edge 800 bij de hand, dus ik kan daar niet met 100% zekerheid uitsluitsel over geven.
NHke
Mountainbiker

Post by NHke »

Als er iemand weet waar ze momenteel aan mooi prijske staan.. Let Me Know :)
JeeveeJ
Mountainbiker

Post by JeeveeJ »

NHke wrote:Als er iemand weet waar ze momenteel aan mooi prijske staan.. Let Me Know :)
Ik wil hem ook deze week aanschaffen.
Suggesties?
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

hartslagmetershop ... 299 voor de edge 800 alleen. De mijne is besteld :-)

Eric
NHke
Mountainbiker

Post by NHke »

Thx Eric!!

Heb me net ook eentje besteld ;)

Grtz
mtbikerke
Mountainbiker
Location: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Post by mtbikerke »

JeeveeJ
Mountainbiker

Post by JeeveeJ »

Eric B wrote:hartslagmetershop ... 299 voor de edge 800 alleen. De mijne is besteld :-)

Eric
Zou dit momenteel de beste promotie zijn?
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Thierry wrote:
Headshot wrote:ik heb vandaag 5 .crs files naar de map "new files" gecopierd, als ik dan op de edge onder courses kijk zie ik 1 bestand met de juiste benaming staan en 1 bestand onder de naam "track" terwijl het bestand een andere naam had, de andere 3 zijn niet terug te vinden

Wanneer je de Edge aanzet, en je onder koersen gaat kijken, dan zie je de naam van de TRAJECTEN (routes, tracks of koersen) die je op het toestel hebt gezet, niet de naam van het BESTAND waarin die trajecten zaten.

Bijkomend : als je 5 verschillende bestanden op de Edge zet in de map "newfiles", en in elk bestandje zit een traject met de naam "track", dan vermoed ik dat je op de GPS slechts één traject met de "track" zal terugvinden en dat de andere zullen overschreven worden door de laatstgeopende. Maar euh, ik heb hier geen Edge 800 bij de hand, dus ik kan daar niet met 100% zekerheid uitsluitsel over geven.
dus eigenlijk moet ik de naam track in mapsource veranderen als ik het goed begrijp, alle routes noemen idd track in parsource

thx
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

In verschillende 'online' shops te vinden voor € 379 (gpsshop.nl, hartslagmeterhop.nl, futurumshop.nl,...), maar bij hartslagmetershop.nl is er een interessantere bundel namelijk Edge 800 + HR (enkel premium hartslagmetersensor/band) voor € 339, als je weet dat de HR sensor/band los € 79 kost en de meesten de speed/cadanssensor niet gebruiken.
Post Reply