Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

pacer wrote:brief sturen naar vrederechter : gewetenskwestie BHV.

je wordt niet vervolgd en kan gaan biken.
verklaar u nader :wink:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

pearl jam wrote:
El Baelos wrote:Ben net op het stadhuis in Gent geweest.

Ambtenaar: Is die wedstrijd in België?
El Baelos: Ja.
Ambtenaar: Ah nee, dan gaat dat niet...

M.a.w. dat ze allemaal mijn kloten kussen, dan doe je nog de moeite om er voor te zorgen dat je toch kan stemmen en mag het niet.
Apenland...
dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.
vanavond ga ik terug........kben benieuwd wat ze me gaan zeggen.

heb maar lage verwachtingen.
Volgens mij varieert het van gemeente tot gemeente... In Houthulst was het geen probleem, maar moest wel inschrijvingsbewijs kunnen voorleggen...
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

pearl jam wrote:

M.a.w. dat ze allemaal mijn kloten kussen, dan doe je nog de moeite om er voor te zorgen dat je toch kan stemmen en mag het niet.
Apenland...

Kuurne, vergeet het. Ben al langs geweest. M'n brief na vrederechter is onderweg
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

prideandglory1891 wrote:
pearl jam wrote:

Apenland...

Kuurne, vergeet het. Ben al langs geweest. M'n brief na vrederechter is onderweg
NOPE. Ik krijg geen volmacht. Waarom kan dat in de ene gemeente wel en in de andere niet?
T'zijn grote sukkelaars.

En wij moeten dan gaan stemmen voor KIEKENS die de hele namidddag in Brussel vergaderd hebben over Tom Waes en zijne hit : "dos cervezas"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100527_067
Waar zijn die KIEKENS eigenlijk mee bezig in Brussel?
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
Hier in Geraardsbergen deden ze der niet moeilijk over. Het gemakkelijkste is gewoon zeggen dat ge naar het buitenland gaat met den auto en daar bij vrienden of familie verblijfd, geen bewijsstukken nodig dan :wink:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

s-biker gert wrote:Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
Hier in Geraardsbergen deden ze der niet moeilijk over. Het gemakkelijkste is gewoon zeggen dat ge naar het buitenland gaat met den auto en daar bij vrienden of familie verblijfd, geen bewijsstukken nodig dan :wink:
Dit blijkt de beste formule te zijn. Ook in Mol geïnformeerd. Daar moet je idd die verklaring op eer binnenbrengen (te downloaden op hun site) - vervolgens geven zij een attest en houden de verklaring op eer bij.
Met dat attest moet je dan naar de vrederechter (+ gegevens of verklaring - dat weet ik niet meer - van de persoon aan wie je de volmacht geeft, maar dat vertellen ze je dan wel bij de bevolkingsdienst van je gemeente).
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

s-biker gert wrote:Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
hier in h(o)erentals vragen ze dan toch een bewijske (bv tankbonnekes).
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

pearl jam wrote:
prideandglory1891 wrote:
pearl jam wrote: dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.

NOPE. Ik krijg geen volmacht. Waarom kan dat in de ene gemeente wel en in de andere niet?
T'zijn grote sukkelaars.

En wij moeten dan gaan stemmen voor KIEKENS die de hele namidddag in Brussel vergaderd hebben over Tom Waes en zijne hit : "dos cervezas"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100527_067
Waar zijn die KIEKENS eigenlijk mee bezig in Brussel?
Brief van vrederechter is dus al terug.. Moet volmacht vragen bij de gemeente #-o
Kloten kussen kunnen ze!!
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Manman, ik doe de moeite niet meer...
Onnozelaars.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ik kijk enkel uit naar de tocht en de rest kan de boom in ,heb er nog geen 1min van wakker gelegen dak nie kan stemmen

Ik wacht alweer bijna 1jaar op die tocht en buiten een kwetsuur zal me niets daar van houden 8)

En krijg ik een boete zal ik ze wel in de vuilbak smijten
Post Reply