verklaar u naderpacer wrote:brief sturen naar vrederechter : gewetenskwestie BHV.
je wordt niet vervolgd en kan gaan biken.
Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Volgens mij varieert het van gemeente tot gemeente... In Houthulst was het geen probleem, maar moest wel inschrijvingsbewijs kunnen voorleggen...pearl jam wrote:dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.El Baelos wrote:Ben net op het stadhuis in Gent geweest.
Ambtenaar: Is die wedstrijd in België?
El Baelos: Ja.
Ambtenaar: Ah nee, dan gaat dat niet...
M.a.w. dat ze allemaal mijn kloten kussen, dan doe je nog de moeite om er voor te zorgen dat je toch kan stemmen en mag het niet.
Apenland...
vanavond ga ik terug........kben benieuwd wat ze me gaan zeggen.
heb maar lage verwachtingen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Kuurne, vergeet het. Ben al langs geweest. M'n brief na vrederechter is onderwegpearl jam wrote:dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.El Baelos wrote:Ben net op het stadhuis in Gent geweest.
M.a.w. dat ze allemaal mijn kloten kussen, dan doe je nog de moeite om er voor te zorgen dat je toch kan stemmen en mag het niet.
Apenland...
- pearl jam
- Mountainbiker
NOPE. Ik krijg geen volmacht. Waarom kan dat in de ene gemeente wel en in de andere niet?prideandglory1891 wrote:Kuurne, vergeet het. Ben al langs geweest. M'n brief na vrederechter is onderwegpearl jam wrote:dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.El Baelos wrote:Ben net op het stadhuis in Gent geweest.
Apenland...
T'zijn grote sukkelaars.
En wij moeten dan gaan stemmen voor KIEKENS die de hele namidddag in Brussel vergaderd hebben over Tom Waes en zijne hit : "dos cervezas"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100527_067
Waar zijn die KIEKENS eigenlijk mee bezig in Brussel?
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
Hier in Geraardsbergen deden ze der niet moeilijk over. Het gemakkelijkste is gewoon zeggen dat ge naar het buitenland gaat met den auto en daar bij vrienden of familie verblijfd, geen bewijsstukken nodig dan
Hier in Geraardsbergen deden ze der niet moeilijk over. Het gemakkelijkste is gewoon zeggen dat ge naar het buitenland gaat met den auto en daar bij vrienden of familie verblijfd, geen bewijsstukken nodig dan
Dit blijkt de beste formule te zijn. Ook in Mol geïnformeerd. Daar moet je idd die verklaring op eer binnenbrengen (te downloaden op hun site) - vervolgens geven zij een attest en houden de verklaring op eer bij.s-biker gert wrote:Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
Hier in Geraardsbergen deden ze der niet moeilijk over. Het gemakkelijkste is gewoon zeggen dat ge naar het buitenland gaat met den auto en daar bij vrienden of familie verblijfd, geen bewijsstukken nodig dan :wink:
Met dat attest moet je dan naar de vrederechter (+ gegevens of verklaring - dat weet ik niet meer - van de persoon aan wie je de volmacht geeft, maar dat vertellen ze je dan wel bij de bevolkingsdienst van je gemeente).
hier in h(o)erentals vragen ze dan toch een bewijske (bv tankbonnekes).s-biker gert wrote:Vandaag geweest en volmacht gekregen. Ik mocht zelf mijn verblijfplaats kiezen, juist verlkaring op erewoord moeten geven dat ik daar naartoe ging en klaar is kees.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Brief van vrederechter is dus al terug.. Moet volmacht vragen bij de gemeentepearl jam wrote:NOPE. Ik krijg geen volmacht. Waarom kan dat in de ene gemeente wel en in de andere niet?prideandglory1891 wrote:Kuurne, vergeet het. Ben al langs geweest. M'n brief na vrederechter is onderwegpearl jam wrote: dinsdagavond ging ik naar het stadhuis.........deuren gesloten.
T'zijn grote sukkelaars.
En wij moeten dan gaan stemmen voor KIEKENS die de hele namidddag in Brussel vergaderd hebben over Tom Waes en zijne hit : "dos cervezas"
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100527_067
Waar zijn die KIEKENS eigenlijk mee bezig in Brussel?
Kloten kussen kunnen ze!!