10-11/01/2009 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Leuk tochtje, maar dat wisten we nu al.
vorige jaar was 'ie loodzwaar, nu levensgevaarlijk :roll:
Man, wederom tweemaal den tarmac geknuffeld...

Wegens tijdsgebrek, opkomende koude en ondergaande zon slechts de 45 km gereden. 't Ga niet, want die twee en een halve borden volauvent van moeder speelden niet in mijn voordeel #-o

Goede bevoorradingen en leuk parcours.

Zonder iemand te beschuldigen: mijne maat en ik hebben gisterenavond/vandaag last gehad van hoofdpijn, koorts en buikpijn. Nog iemand? 't enige dat wij die dag gelijk hebben gegeten was een hete hond...
luc lavaert
Mountainbiker

KEMMEL tip van de week

Post by luc lavaert »

Dankzij de tip van de plaatselijke pechdienst (op de site staat een foto van deze sympathieke man met zijn kleinzoon die overigens de 20 km reed) heb ik deze schitterende rit kunnen uitrijden (knappe organisatie trouwens)
De body was onderweg dus bevroren en door er op te pissen liep alles al snel weer gesmeerd ...

Zonnige groetjes vanuit Oostende
en speciaal ook voor Anneke van de bonnenkes
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

@ moustache :

een "lockedyze" zou volgens mijn studenten Fythopathologie een verbasterde benaming zijn voor een hagedis.

at your service
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

bezembiker wrote:
PRACHTIGE ORGANISATIE!MISSCHIEN EEN BEETJE TEVEEL OFROAD MAAT GEZIEN DE OMSTANDIGHEDEN KON DAT WEL NIE ANDERS ZEKER =D>
](*,) ](*,) ](*,) #-o #-o #-o :^o :^o :^o
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Mister T. wrote:Leuk tochtje, maar dat wisten we nu al.
vorige jaar was 'ie loodzwaar, nu levensgevaarlijk :roll:
Man, wederom tweemaal den tarmac geknuffeld...
Vorige week waarschuwde men dan mensen met piercings moesten opletten. De metalen sieraden konden nl gemakkelijk vastvriezen in de huid.
Dus opletten met het knuffelen van de tarmac, de lippen zouden wel eens durven ...

:lol: :lol: :lol:
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

bezembiker wrote: PRACHTIGE ORGANISATIE!MISSCHIEN EEN BEETJE TEVEEL OFROAD MAAT GEZIEN DE OMSTANDIGHEDEN KON DAT WEL NIE ANDERS ZEKER =D>
Ik ben niet op deze tt geweest,maar meen je dit nu echt??Ik hoop dat je je vergist hebt van uitspraak :oops: Hoe kan je nu in godsnaam teveel offroad gaan op een tt??
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

christmtb wrote:
bezembiker wrote: PRACHTIGE ORGANISATIE!MISSCHIEN EEN BEETJE TEVEEL OFROAD MAAT GEZIEN DE OMSTANDIGHEDEN KON DAT WEL NIE ANDERS ZEKER =D>
Ik ben niet op deze tt geweest,maar meen je dit nu echt??Ik hoop dat je je vergist hebt van uitspraak :oops: Hoe kan je nu in godsnaam teveel offroad gaan op een tt??
Bezembiker is een beetje in de war... meer off-road had gemogen, maar ja, ijs is ijs, of het nu op aarde of op asfalt ligt, glijden doet het overal. #-o
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Om 11h30 deze "ochtend" vertrokken in de hoop bij iets "warmere" temperaturen te mogen stoempen. En ja hoor. Volledig ingeduffeld (iet wat overdressed) vertrokken en aan een gezapig tempo de 55 afgetjokt. Op de Kemmel hadden de Kodo's wijselijk de beklimming niet via de Kassei-en laten doorgaan aangezien er daar een geweldig grote ijsplek over de volledige breedte van de weg lag te blinken (2 weken geleden daar de temperatuur van gevoeld met m'n kaak).

200% genoten van de tocht. Ook dank voor de waarschuwingsbordjes Kodo's. Was zeker geen overbodige luxe. =D> =D> =D>
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Gisteren ook samen met Peter deze schitterende tocht afgehaspeld in memorabele omstandigheden
De doedelzakspelers bij de start hadden nog niet onmiddellijk de juiste toon gevonden :oops: maar dat belette ons niet om voor dag en dauw de schaatsen aan te binden #-o
De organisatoren hebben er echt hun werk van gemaakt om iedereen te waarschuwen voor de ijsplekken maar sommige ijsplekken waren toch enorm tactisch opgesteld, net na een bocht of die éne klim op een 20-tal km voor de finish was echt super verradelijk. Het bovenlaagje was precies zand maar dat was een camoufflage-techniek denk ik zo want daaronder lag het spiegelglad.
Op de nieuwe lus na de laatste bevoorrading stond er een bordje "pour les fous" ....tja konden het niet laten hé ... :bounce: :bounce:
Maar toch de ganse tocht kunnen rechtblijven en dat maakte er een absoluut geslaagde dag van.
De douches waren ook terug op de afspraak en er dankbaar gebruik van gemaakt
Het bezoek aan Kemmel werd afgesloten met een braadworstje en een 2-tal Bruintjes en deze rit zal altijd in het geheugen gegrift blijven. =D> =D> =D>
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Deze morgen opgestaan met een pijnlijke schouder en bil, precies de plaatsen waar ik op gevallen ben op die beruchte ijsstrook na 3 km ... :(
Post Reply