Ja, Duvel is wel lekker, maar niet zo lekker als een Rochefort 8 of 10Nellis wrote:Jamaar.... tis zo lekker...Neobiker wrote:Met Duvel zul je steeds een hoge hartslag krijgen !!!Nellis wrote:Vandaag de rode route van Lille gecombineerd met de blauwe route, goed voor in totaal 38 km (ritje van bij mij thuis naar de Lilse Bergen = 8 km in totaal, dus heen en terug).
2u19 min over gedaan, max hartslag was 181 en gemiddelde hartslag was 162.
Niet spectaculair (ben ook nog maar een dikke week aant fietsen)maar ik heb enorm genoten!
Beter Rochefort drinken![]()
![]()
![]()
Achja, nog wat meer trainen en de hartslag zal wel vaneigens dalen.
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
- J.E.
- Mountainbiker
met die redenering gaade u wel eens mispakken, ik heb ook een nr plaat die begint met een W, maar ik rij al 19jaar met de moto, ik koop om de 2 jaar wel een nief masschien...Angelo. wrote:Ligt eraan op welk gebied. Zijn motonummerplaat begint toch met een W dus daar is hij wel een beginner of een Watje.ducman wrote:Hey Kawa, zijde gij wel nog nen beginner?kawa wrote: Bassman zijn bossen???
Lach er maar mee...ducman wrote:met die redenering gaade u wel eens mispakken, ik heb ook een nr plaat die begint met een W, maar ik rij al 19jaar met de moto, ik koop om de 2 jaar wel een nief masschien...angelo. wrote:Ligt eraan op welk gebied. Zijn motonummerplaat begint toch met een W dus daar is hij wel een beginner of een Watje.ducman wrote:
Hey Kawa, zijde gij wel nog nen beginner?
ducman, als je een nieuw machien koopt moet je toch geen nieuwe plaat aanvragen..?
Ik heb er geld voor over om mijn MHY 206 van weleer terug te krijgen.
Met die fucking W-plaat voel ik me echt een groentje....