15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

Miljaarde,ben al wakker,kan nie meer slapen :evil: :evil: :evil: :evil: !!
K'zou beter een toerke doen met mijne mtb zekers????
Aja,ben dus weeral een jaar ouder,god.......!!!! :-? :-?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

fast & furious wrote:Miljaarde,ben al wakker,kan nie meer slapen :evil: :evil: :evil: :evil: !!
alvast nen dikken proficiat aan de drie jarigen!

Hopelijk hou ik het uit... deze nacht moeten overgeven... "de plaag" heeft zich in mij genesteld blijkbaar... :evil:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

fast & furious wrote:Miljaarde,ben al wakker,kan nie meer slapen :evil: :evil: :evil: :evil: !!
Proficiat alvast!!!!

Ook al een tijdje wakker na een vreselijke nacht:gedroomd van de Fast:hij was een paard en mijn gat nen haverbak.....en hij had groten honger. #-o #-o

teut binn een bitje é,blaiters :lol: :lol:
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

dat jaartje ouder verklaard het vroeg opzijn
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

proficiat fast & furiuos!! ja kga mij dan ook een klaarmaken om er te gaan aan beginnen. allezins al een mooi zonnetje dus dat is alleins al in orde. hopelijk is er veel volk.
greetz
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

allez, als eersten survivor van moen kan ik zeggen : =D> =D> =D> 't was weer prachtig, en het weer was ook prachtig ! :lol:

met z'n vijven vertrokken (waarvan 4 TOF'ers), na 2 km nummer 1 kwijtgespeeld wegens derailleur in wiel, bij splitsing kozen er 2 voor de 27 km (ene wegens haperende vitessen) en uiteindelijk met z'n 2 de 37 km gedaan... onderweg ook nog collega-TOF'er Lichterveldenoare tegengekomen :wink:

super parcours : vele stukken omgekeerd van vorig jaar, bellegem-bos was puur genieten, kanaalzone op het eind nog eens alles eruit persen... chapeau organisatie !

de leffes achteraf smaakten lekker, waren wel rond de middag al weg wegens verplichtingen
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Vanmorgen ook aan de start geraakt en (in korte broek dan nog wel 8)) vertrokken voor de 45 km. Prachtig weer, prachtig parcours. Ken de streek betrekkelijk goed en terug doken er stukken op die ik niet kende.
Op sommige stroken was het echt ploeteren en wegens bijna versleten rubbers twee keer op mijn lip gegaan. Laatste val (op laatste 'gepeperde' strook langs de vaart) scheelde maar 1.5 m of ik lag in de vaart #-o
Terug een dikke =D> voor de Steenbakkers :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ondanks een totale off-day, was het een mooie en toffe rit. Morgen maak ik een verslag op mijn website. Nu naar Cercle :bounce:

OP naar de zoveelste overwinning =P~
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

i-Mac wrote: OP naar de zoveelste overwinning =P~
...HOOLIGAN!...
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

De 45 km van Moen waren deze keer echt te doen... de voorgeschiedenis kennende inzake weersomstandigheden.... :-D :-D
Leuke tocht =D> , prachtige streek en toch wel ietsjes zwaarder dan algemeen verwacht. Op het einde was het "bobijntje" af.
Een =D> =D> voor de steenbakkers.

Een tevreden klant :-D
Post Reply