sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Antonio's pizza wrote:De waarheid moet nogal kwetsen als jullie enige argumenten waarom Nyske zoveel moeite heeft om het WK te winnen Bush, Paris Hilton en USA sucks zijn. :lol: =D>
Daar heb je me even verkeerd begrepen, dat Paris Hilton verhaal heb ik maar even aangehaald om aan te tonen hoeveel waarde we aan jouw uitlatingen moeten hechten, dat had niks met Sven Nys te maken (daarom ook dat ik op het einde van mijn bericht terug on-topic ging over de weeral prachtige prestatie van Sven vandaag =D> ).
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

ik zou diene ap gewoon negeren want daar komt niks zinnigs uit da klein kind uit!!!!
bestaat er zo gene mountainbike webside in amerika dan kunde daar het klein kind gaan uithangen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Xescobiker wrote:ik zou diene aap gewoon negeren want daar komt niks zinnigs uit da klein kind uit!!!!
bestaat er zo gene mountainbike webside in amerika dan kunde daar het klein kind gaan uithangen.

Een forum= discussiegroep, duzz sta open voor een frisse wind op het vuur! :wink:

Als we het allemaal over alles eens zouden zijn kan het forum gesloten worden.
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

ik zou diene ap gewoon negeren want daar komt niks zinnigs uit da klein kind uit!!!!
bestaat er zo gene mountainbike webside in amerika dan kunde daar het klein kind gaan uithangen
#-o [-X

En liefst niet te persoonlijk worden aub!Iedereen heeft recht op een vrije mening,maar een beetje wederzijds respect is toch niet te veel gevraagd,mag ik hopen.

Proficiat ook aan Bart Wellens,die groot is in de nederlaag en,momenteel toch nog,zijn meerdere erkend in Sven Nys.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

met ap word antonio's pizza bedoelt he en ni aap :lol:
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

El Perro Diablo wrote: Een forum= discussiegroep, duzz sta open voor een frisse wind op het vuur! :wink:

Als we het allemaal over alles eens zouden zijn kan het forum gesloten worden.
idd, ik ben het ook niet steeds eens met AP, maar toch blijf ik discussieren. Als we dat niet meer doen, wat blijft er dan nog over? Bommen, oorlog?

Nee nee, laat ons maar rustig argumenteren en tegenargumenteren, heb je meer aan dan iemand/iets "dood" te zwijgen.

:wink:
dankers
Mountainbiker

Post by dankers »

Mooie cross gezien gistere; 'k vind het toch oo zo mooi hoe nys met de fidea "mannekes" hun kl**** speelt.. me 4 man en dan nog de cross ni kunne afmaken..
& de beste heeft weer maar eens gewonne!!

grtz..
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

laatste nieuws !!!!

sven nijs gaat een nieuwe ploegmaat krijgen !!
word in de loop van de week getekend !!!
rarara wie ?
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

bert bibber wrote:laatste nieuws !!!!

sven nijs gaat een nieuwe ploegmaat krijgen !!
word in de loop van de week getekend !!!
rarara wie ?
Hm, ben wel benieuwd...
Vanwaar heb je dat nieuws? :bounce:
sanchez
Mountainbiker

Post by sanchez »

als het zo is hoop ik op vantornout =D>
Locked