en new fiets standaard van Ultimate en new model speed king 2x400gr

Post by Mister No Chaïn »
En al uitgetest???Putteke wrote:Een wit selle italia slr titan zadeltje. 135gr![]()
Post by bert bibber »
bert bibber wrote:Mijn nieuwe aanwinsten zijnfoto's komen later wel
1 nieuwe helm van Specialized
type : S-WORKS 2D witte kleur
- nieuwe pion XT
- nieuwe ketting XTR
- 1 tandwiel van TA 32
- 1 tandwiel van TA 42
- 2 paar nieuwe schijfremmen blokjes XTR
- 2 nieuwe wieltjes van BBB + remblokjes
- 1 set rollagers XT
geen foto
1 paar wsc ergo grips ritchey
- materiaal van pro
En nog 1 rollager voor in body achterwiel
t'was ne dure dag![]()
als ik da telkens na 4500 km moet vervangen
Hoe lang heb je 'm?Mister No Chaïn wrote:En al uitgetest???Putteke wrote:Een wit selle italia slr titan zadeltje. 135gr![]()
Ik heb momenteel de XC en deze vind ik te hard, aangezien deze nog wat lichter is zal er wel niet meer gel opzitten zeker ...
Ben ook opzoek naar een wit, maar dus met wat meer gel. Als iemand opties heeft :)?
AUB ! 6 gr meer lijkt me heel behoorlijk. Onderdelen die over het algemeen veel meer wegen dan opgegeven : shimano. SRAM klopt bij mij altijd, daarenboven zelfs dikwijls minderPutteke wrote:
Ik ben zeker dat je dat zadeltje niet heb nagewogen. Neem maar van me aan dat ie stukken meer weegt. (+ 10%)

Post by Mister No Chaïn »
Euhmm toch al een half jaar ofzo, dus hij is echt wel te hard. Zeker als je een paar dagen op rij gaat fietsen.Sjoerie wrote:Hoe lang heb je 'm?Mister No Chaïn wrote:En al uitgetest???Putteke wrote:Een wit selle italia slr titan zadeltje. 135gr![]()
Ik heb momenteel de XC en deze vind ik te hard, aangezien deze nog wat lichter is zal er wel niet meer gel opzitten zeker ...
Ben ook opzoek naar een wit, maar dus met wat meer gel. Als iemand opties heeft :)?
Misschien een Gel Flow modelleke?
BBB heeft ook een wit zadel.. iets met anatomic