Aalsterse bikers, verenigt U !!!

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Curlito
Mountainbiker

Post by Curlito »

Quadrifoglio wrote: Moeten we geen moderator aanwijzen? (Om te vermijden dat we een ganse avond zeveren en zonder veel resultaat huiswaarts keren.)
We hebben hem gevonden denk ik ... hé Quadrifoglio :wink:
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Curlito wrote:
Quadrifoglio wrote: Moeten we geen moderator aanwijzen? (Om te vermijden dat we een ganse avond zeveren en zonder veel resultaat huiswaarts keren.)
We hebben hem gevonden denk ik ... hé Quadrifoglio :wink:
Quadri, ik heb ondertussen ook al wat voorbereid (klein overzicht van reacties - "vragenblad"). Ik breng dit mee vanavond.

Field
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

kzal ekik mijne kodak alvast meebrengen want ge kunt nooit weten waarvoor da goed es, een groepsfoto mss :roll:

Gizmo 8)
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Gizmo wrote:kzal ekik mijne kodak alvast meebrengen want ge kunt nooit weten waarvoor da goed es, een groepsfoto mss :roll:

Gizmo 8)
Goed idee :bounce:

Tot straks,

Field
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

by the way moeten wij een stukske papier meebrengen om iets te noteren ofwa, kwestie van een beeke in het geheugehn te blijven hangen en voor Streets ook op de hoogte te brengen.

Gizmo 8)
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Gizmo wrote:by the way moeten wij een stukske papier meebrengen om iets te noteren ofwa, kwestie van een beeke in het geheugehn te blijven hangen en voor Streets ook op de hoogte te brengen.

Gizmo 8)
Zie m'n berichtje iets eerder : ik breng wel papieren mee; heb ondertussen ook iets voorbereid.

Field
Via Ferrata
Mountainbiker

Post by Via Ferrata »

Tot "flees".
Brainfood
Mountainbiker

Post by Brainfood »

Abcers,

Ik zal er helaas niet bijzijn deze avond. Ik mag morgen een contract gaan tekenen bij Pervelo voor een seizoen bij het mtb-team. Aangezien ik vooral competitie (marathons) rij heb ik gekozen om bij hen te gaan rijden. Alleszins veel succes met jullie nieuwe club! Ik hoop jullie te vervoegen, binnen enkele jaren, wanneer ik terug recreatief ga rijden.

cu
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Sorry, jongens, het is erg druk geweest de laatste tijd. Wegens ferm vermoeid pas ik voor deze zitting. Mocht er iemand zo vriendelijk willen zijn om hier zowat een samenvatting te posten...

Alvast bedankt!

Jack
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Brainfood wrote:Abcers,

Ik zal er helaas niet bijzijn deze avond. Ik mag morgen een contract gaan tekenen bij Pervelo voor een seizoen bij het mtb-team. Aangezien ik vooral competitie (marathons) rij heb ik gekozen om bij hen te gaan rijden. Alleszins veel succes met jullie nieuwe club! Ik hoop jullie te vervoegen, binnen enkele jaren, wanneer ik terug recreatief ga rijden.

cu
Good luck in 2006. Blijf je de Zoenk rijden ?

2 all
Uiteraard volgt een verslag.
Post Reply