Heb ook 9j tae kwon do gedaan
zijn er hier met andere hobby's naast het mtb'en
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Hollandbiker
- Mountainbiker
Post by Hollandbiker »
- Mountainbike magazine verzamelen, ik heb nu 45 verschillende uit 13 landen. (info altijd welkom)
- Ik verzamel alles van Frank Zappa. (info altijd welkom)
- Modelautoos verzamelen, alleen motorhomes. (info altijd welkom)
- Boeken over wielrennen verzamelen. Ik heb er een dikke 300.
- Lezen (Jef Geeraerts, John Updike, Ernest Hemingway, Charles Bukowski, Vladimir Nabokov, Herman Brusselmans etc.)
- Reizen, en dan vooral Amerika.
- Ik verzamel alles van Frank Zappa. (info altijd welkom)
- Modelautoos verzamelen, alleen motorhomes. (info altijd welkom)
- Boeken over wielrennen verzamelen. Ik heb er een dikke 300.
- Lezen (Jef Geeraerts, John Updike, Ernest Hemingway, Charles Bukowski, Vladimir Nabokov, Herman Brusselmans etc.)
- Reizen, en dan vooral Amerika.
- Biebabeloela
- Mountainbiker
Post by Biebabeloela »
-basketbal spelen bij Jong Basket Wevelgem
-lezen
-op m'n Xbox 360 spelen (Live!)
-schoolwerk (geen hobby, maar het neemt veel (te veel) tijd in beslag...)
-lezen
-op m'n Xbox 360 spelen (Live!)
-schoolwerk (geen hobby, maar het neemt veel (te veel) tijd in beslag...)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Buiten MTB in slow motion wegens leeftijd, nog sportduiker, (dit jaar 20 jaar ermee bezig, met ongeveer 1350 duiken op logboekjes, als hulp-instructeur bij de VVW, maar aan 't minderen wegens geen tijd meer (MTB gaat voor ).
Bij dit duiksport ook onderwater fotografie gedaan waar het mooi is, Rode zee dus.
MTB kan ik in de omgeving doen, moet alleen maar kiezen, duiken moet ik den auto nemen, en ik haat rijden.
Bij dit duiksport ook onderwater fotografie gedaan waar het mooi is, Rode zee dus.
MTB kan ik in de omgeving doen, moet alleen maar kiezen, duiken moet ik den auto nemen, en ik haat rijden.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Heb ook gevoetbalt(1proventiale) als ook gedarts ook tot éérste proventiaal.Heb met mijn lichaam ook wat goeds gedaan door middel met bodybuilding bezig te zijn geweest.BASSMAN wrote:Vooral muziek luisteren,thuis op de pc,op het werk via een mp3 speler.En dan nog regelmatig naar tuning meeting gaan kijken.Maar mijn grootste passie is car-hifi.Naar de voetbal kijken en met de honden wandelen alsook met de kids spelen.
- vincentvl
- Mountainbiker
welke camera gebruik je OW? ikzelf frutsel OW wat rnd met een lumix ... in helder water geen probleem, in de osterschelde en grevelingen geen probleem als het helder is en dicht aan de opp.... in groeves is het dan weer een ander verhaalSpookvanhetbos wrote:Buiten MTB in slow motion wegens leeftijd, nog sportduiker, (dit jaar 20 jaar ermee bezig, met ongeveer 1350 duiken op logboekjes, als hulp-instructeur bij de VVW, maar aan 't minderen wegens geen tijd meer (MTB gaat voor ).![]()
en rijden naar egypte is wa lastig he ...doek ook niet graag