16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
gistermorgen ook vertrokken voor een lang gerekte douche. Mooi begin van de tocht langs het kanaal en de singletracks op de taluds, waar velen het moeilijk hadden recht te blijven. daarna de "Berg"zone met de gekende bossen, en dan via gevarieerde wegen terug. Nog de extra km gedaan die de meesten blijkbaar links lieten liggen.
Schone tocht alhoewel ik er soms nogal lange zones verhard tussen zaten.
Onderweg nog katrien20 en lok36000 tegengekomen. Ben na den bikewash rap naar huis gereden want 'k was doorweekt en 'k begon kou te krijgen.
Schone tocht alhoewel ik er soms nogal lange zones verhard tussen zaten.
Onderweg nog katrien20 en lok36000 tegengekomen. Ben na den bikewash rap naar huis gereden want 'k was doorweekt en 'k begon kou te krijgen.
twas dik inorde mannen , heb me goed geamuseerd goede uitpijling en bevoorradingen en de soep was heerlijk
douches en afspuiting ok . we begonnen eraan zei mijn broerke zal nie erg zijn hier gene zware tocht ze en hij begon telachen ,na de strook aan kanaal wist ik,ja das mijn weer en veel modder ,man was heerlijk tweekeer op mijn bakes gevallen en vuil da we waren ,kom zeker terug volgend jaar, zeg diene komil fo ik denk da ook ze, dat den echte is
bedankt voor alles

-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
Kan me inderdaad enkel aansluiten bij positieve commentaar. Heb er zeker geen spijt van dat we vanuit Gent en Geraardsbergen zijn afgekomen naar jullie, ondanks het weer. Vond het een zeer zeer goeie tocht.
Wel efkes pech gehad (platten achterband) bij een lange strook naar beneden op een baan die lang rechtdoor loopt met veel stenen. Zo'n drietal kilometer voor de eerste bevoorrading. Ge koelt wel serieus af als ge in da weer ne band moe vervangen. Ma kom, da pakt ge der bij.
In ieder geval, ons kostelijk geamuseerd. De skieve lupers komen volgend jaar zeker terug en hopelijk met meer dan drie.
En euh, nog ne keer merci voor de bokes me gekapt. Gingen zeer goe binnen.
Wel efkes pech gehad (platten achterband) bij een lange strook naar beneden op een baan die lang rechtdoor loopt met veel stenen. Zo'n drietal kilometer voor de eerste bevoorrading. Ge koelt wel serieus af als ge in da weer ne band moe vervangen. Ma kom, da pakt ge der bij.
In ieder geval, ons kostelijk geamuseerd. De skieve lupers komen volgend jaar zeker terug en hopelijk met meer dan drie.
En euh, nog ne keer merci voor de bokes me gekapt. Gingen zeer goe binnen.
Steenbakkers respect é mannen, jullie rit is gemaakt door mensen met ne hart voor mtb !
'k heb ne paar keer de grond gezien
was nat tot onder me vel, ne paar cartouches verschoten maar heb me ongelooflijk geamuseerd.
den apres was ook al in orde, moonrider, dark dingo en freddie en de rest ook natuurlijk, julder zien ne toffe bende.
grtz van alle choufkes die daar waren
de P
'k heb ne paar keer de grond gezien
den apres was ook al in orde, moonrider, dark dingo en freddie en de rest ook natuurlijk, julder zien ne toffe bende.
grtz van alle choufkes die daar waren
de P
- klein plateautje
- Kerstman
- Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly
Post by klein plateautje »
Gisteren samen met GP in de namiddag naar Moen afgezakt, gehoopt dat de regen ons niet zou vergezellen, maar helaas een druilerige dag gebleven
. Enfin niets van aantrekken en de kleine tour gereden voor het hoofd wat lichter te maken na een zware vrijdagnacht, alvorens het nachtleven van zaterdag in te duiken. Kennis gemaakt met de mooie omgeving aldaar, heel wat mannelijke bikers tegengekomen, waarvan sommigen je niet herkenden
, vermoedelijk door de modderbaden dat ik al reeds genomen had( ge moed niet naar de welness, in Moen aan 1 euro 75 alnaar gelang de kortingskaart
).Prachtige tocht, weg en veld afwisselend, smaakvolle bevoorrading
,veel mooie stukjes natuur gezien, moet nog mooier zijn in de zomer. Vettig maar toch op het fietske kunnen blijven zitten
, hier en daar wat bijgestuurd met de voeten, remblokjes waren versleten en blijkbaar was ik niet de enige. Goeie bikewash en hotdouche woman only, de meiskes worden de laatste tijd goed gesoigneerd
. Nog een kriekske gedronken in den apres en kennis gemaakt met nog enkele forumbikers en dan maar huiswaarts getrokken. Steenbakkers tot volgend jaar , en dan ga ik voor de groten tour.
Er valt eigenlijk niet veel meer te zeggen hé, na al die lovende commentaren.
Rond 9h gestart in de regen en 200% genoten (zieknat van boven tot bedenen) van wat een van de beste TT's uit de streek is, mede door de fantatische organisatie.
Proficiat steenbakkers!
See you next year (met sneeuw of met regen, maakt nie uit...)
Rond 9h gestart in de regen en 200% genoten (zieknat van boven tot bedenen) van wat een van de beste TT's uit de streek is, mede door de fantatische organisatie.
Proficiat steenbakkers!
See you next year (met sneeuw of met regen, maakt nie uit...)
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
Van mijne kant ook een woordje van dank aan de 710 bikers die onze Steenbakkers-trajecten kwamen vullen!!!
Hopelijk hebben jullie genoten van deze rit! Tot volgend jaar Hopelijk!!!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze rit! Tot volgend jaar Hopelijk!!!
- casper
- Mountainbiker
Beste collega's forumbikers ( en al de andere natuurlijk ook ) wens ik jullie te danken om in zo'n pokkeweer bij ons te komen biken
Met 710 waren jullie, da's X2 bij vorig jaar en toen was het ook al zo'n rotweer
Het deed ons enorm deugd dat merendeel van de deelnemers dus ondanks de barslechte weersomstandigheden toch tevreden huiswaarts zijn gekeerd
Ik wil ook nog ne keer geheel het 'medewerkers-team' van onze club danken om gans den dag present te zijn en in het bijzonder onze 'forum-bikers' en al de andere vrijwilligers ( vrouwen - kennissen, ........ ) die belangeloos meewerken aan het welslagen van een TT
2007 wordt voor ons een belangrijk jaar, we worden VZW, en waarschijnlijk komen er nog organisaties bij
Alvast hier een toffe fotoreportage van onze waalse bike-vriend André Tignon ( Audax Tournai ) , vanaf morgen met nederlandse vertaling
:
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=507
Groeten,
En hopelijk tot ergens in 2007
Casper
Met 710 waren jullie, da's X2 bij vorig jaar en toen was het ook al zo'n rotweer
Het deed ons enorm deugd dat merendeel van de deelnemers dus ondanks de barslechte weersomstandigheden toch tevreden huiswaarts zijn gekeerd
Ik wil ook nog ne keer geheel het 'medewerkers-team' van onze club danken om gans den dag present te zijn en in het bijzonder onze 'forum-bikers' en al de andere vrijwilligers ( vrouwen - kennissen, ........ ) die belangeloos meewerken aan het welslagen van een TT
2007 wordt voor ons een belangrijk jaar, we worden VZW, en waarschijnlijk komen er nog organisaties bij
Alvast hier een toffe fotoreportage van onze waalse bike-vriend André Tignon ( Audax Tournai ) , vanaf morgen met nederlandse vertaling
:
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=507
Groeten,
En hopelijk tot ergens in 2007
Casper
Gisteren in een superdruilerig weertje ook aangezet in Moen!
Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren ivm het parcours, de perfecte bepijling, de perfecte afspuitstand én!!!! de heerlijke hete! douche!!!
Ondanks het triestige weertje heb ik er toch echt van genoten!
Dikke pluim aan de voltallige groep!

Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren ivm het parcours, de perfecte bepijling, de perfecte afspuitstand én!!!! de heerlijke hete! douche!!!
Ondanks het triestige weertje heb ik er toch echt van genoten!
Dikke pluim aan de voltallige groep!