Kan er iemand de Racing ralph vergelijken met de comp s van michelin???
Ik vind de thread van de comp s zeer goed, maar de zijdelingse grip is nogal flauw.
Is dit bij de RR beter?
Banden: Schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- A d r i
- Mountainbiker
Ik ben onlangs met een RR 2.1 in de modder gaan rijden (weg was nat, geen echte modderpartijen) , en vond dit wel meevallen. Zeker stukken beter dan een Fast Fred. Door de minieme nopjes is de modder ook snel van de band weg. Alleen zijdelingse grip mankeert wat, wat ook ergens normaal is.
Echte modderbanden zijn natuurlijk beter
ps: ik zet ze op 2.5 bar , wat de fabrikant als minimum spanning aanraadt !
Echte modderbanden zijn natuurlijk beter
ps: ik zet ze op 2.5 bar , wat de fabrikant als minimum spanning aanraadt !
Hier volledig dezelfde appreciatie. Met de RR heb ik geen behoefte aan echte semi-slicks. Maar door zijn zeer slecht gedrag op vettige grond moet ik soms iets te snel mijn 2e wielset met Michelin XL-S kiezen.Optimo wrote:Ik ben heel content van de RR. Heb nog nooit zo'n goeie band gehad voor het los zand, veldwegen, bospaden, ... MAAR het moet DROOG zijn. Eén plasje is genoeg om helemaal de andere kant van het pad op te zoeken. Niets waard in de modder. Rij met de 2.1Black Bull wrote:Ik heb een artikel gelezen in Fiets, en daar kwam de RR in de maat 2.40, als beste uit de test als modderband, en dit zowat op alle gebied, hij was ook de beste op het gebied van weerstand tegen scherpe voorwerpen,zo ben ik met Michelin nooit lek gereden, tot over twee weken terug en vorige zondag terug prijs( telkens een andere type band) ik ga mij toch een setje RR aanschaffen waarschijnlijk de 2.40, of zijn er te veel reden om een toch maatje kleiner te gaan?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Schwalbe Black Jack Light
Post by madskatingcow »
Ben opzoek naar een setje UST banden voor komende winter, met relatief lichte rolweerstand, maar toch voldoende grip.
Heeft iemand ervaring met Schwalbe Black Jack Lights of is een setje Continental Vapors toch de betere keuze?
Heeft iemand ervaring met Schwalbe Black Jack Lights of is een setje Continental Vapors toch de betere keuze?
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Heeft er iemand ervaring met zowel RR als Python ? Waarin is de ene beter dan de andere ?