Hangt er van af.
Als ik thuis ben onmiddellijk. Zit ik in het buitenland zal je moeten wachten tot ik terug ben.
Momenteel geen wachtlijst meer.
Vergetelheid? Niet toe gekomen?
Probeer nog eens. Krijg je vandaag not reply.
Vanaf 04/06 zit ik terug in het buitenland tot eind van de maand.
Ik heb er bij de vorige update ééntje gemist. Van Waimes.
Bij het openen van de e-mail verdween deze plotseling. Kon alleen nog maar zien da the tover Waimes ging. Niet van wie.
kraksontracks (c) : Garmin Database MTB tracks exchange
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
HyperBaton
- Mountainbiker
Post by HyperBaton »
Dat was niet de mijne alleszins. Ik zal mijn mailtje van verleden week zo meteen nog eens jouw kant op sturen. Thanks.
-
ChiChiWaWa
- Mountainbiker
Post by ChiChiWaWa »
Hoiivo wrote: Momenteel geen wachtlijst meer.
Een maandje geleden ook geprobeerd mijn bijdrage te leveren, dus ik was geduldig aan het wachten :)
Heb 'm ook nog maar eens doorgestuurd dan
Je was toegevoegd aan de ledenlijst.
Het antwoord is misschien zoek geraakt (of door mij niet verzonden, zie soms door het bos ook de bomen niet meer).
En tenslotte zat ik 2 weken op de fiets in Frankrijk (mijn privémarathon ter plaatse is eindelijk af, met dank aan Streets voor de extra info om de circel rond te maken).
Zou inmiddels moeten herzonden zijn.
Het antwoord is misschien zoek geraakt (of door mij niet verzonden, zie soms door het bos ook de bomen niet meer).
En tenslotte zat ik 2 weken op de fiets in Frankrijk (mijn privémarathon ter plaatse is eindelijk af, met dank aan Streets voor de extra info om de circel rond te maken).
Zou inmiddels moeten herzonden zijn.
-
ChiChiWaWa
- Mountainbiker
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je op de website van kraksontracks zonder passwoord oude tracks kon downloaden.
Zodoende kan je ze narijden en controleren of ze nog correct zijn.
Ik wil best wel meehelpen aan KOT maar ik vrees dat een nieuwe tracks uitstippelen enkel een zoveelste variant van een bestaande tocht zal zijn. Dus lijkt het me interessanter om oudere tracks op hun correctheid te verifieren.
Zodoende kan je ze narijden en controleren of ze nog correct zijn.
Ik wil best wel meehelpen aan KOT maar ik vrees dat een nieuwe tracks uitstippelen enkel een zoveelste variant van een bestaande tocht zal zijn. Dus lijkt het me interessanter om oudere tracks op hun correctheid te verifieren.