Wat een reacties, positieve en negatieve.
Waregem is nogal vlak, grote bergen mag je in deze omgeving niet verwachten. Proficiat aan de organisatie om met een gebrek aan hellingen toch een behoorlijk mooi parcours uit te tekenen.
Het parcours liep van helling naar helling, met de gekende snelle stukken ertussen. En hier kan inderdaad samengewerkt worden. Dit samenwerken "past" niet echt bij MTB, maar ik herhaal: alle Vlamingen mogen blij zijn dat ze niet om 5-6 uur 's morgens moesten opstaan om 2u per auto naar de Ardennen te rijden. Dankzij de Zeweeties.
Kris Henderieckx was super (en Herstens ook, doch pech). Mijn beentjes deden al zeer na 200 m, tgv de team challenge zaterdag. Wouter was heel goed, doch hij kon maar zelden aflossen, enkele malen moest hij zelfs lossen, en hij kon steeds terugkomen. Hij heeft bijna zijn 'oude' niveau terug. Neen, we hebben nergens afgesneden, we hebben enkel samengewerkt. Na 20 km had ik al 't gevoel dat ik erdoor zat, maar ik ben blijven gaan, in de hoop één van ons 3-en op 't podium te krijgen... Op 't einde heb ik 't gebrek aan een extra drankbus goed gevoeld... Uiteindelijk mochten we zelfs alledrie op 't podium! Super! 't Is gelukt!
Mijne velo? Koga fully, X-max SL, beetje XT, lichte onderdelen en iets te zwaar profielbanden voor Waregem (Python), maar ja, banden kosten veel he, en ik ga me geen slicks kopen voor één wedstrijd. Een setje goede slicks, hard opgepompt zijn 't belangrijkste in dit soort wedstrijden (bij droog weer).
Proficiat nog aan alle finishers!
Ken
http://www.team2mega.be/
ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Bulkie
- Mountainbiker
Team challenge
@ organisatie:
De teamchallenge was heel leuk, doch de wisselzone was nogal gevaarlijk. Tracht volgend jaar met 4 zones te werken en plaats de wisselzone in 't gras met een chicane ervoor, dan ligt de snelheid stukken lager.
Thanks!
Ken
De teamchallenge was heel leuk, doch de wisselzone was nogal gevaarlijk. Tracht volgend jaar met 4 zones te werken en plaats de wisselzone in 't gras met een chicane ervoor, dan ligt de snelheid stukken lager.
Thanks!
Ken
- S-works_19
- Mountainbiker
Post by S-works_19 »
weet er nu al iemand waar de results van de city challenge terug te vinden zijn? of komen die er nooit mss?S-works_19 wrote:kan iemand mij soms vertellen waar ik de uitslag van de bike-challenge kan terugvinden? ik vind hem namelijk nergens terug
greetz me
Kijk eens bij toertochtverslagen
KIJK EENS BIJ TOERTOCHTVERSLAGEN
Daar staat een leuk verslagje van onze meidenploeg die de city-challenge heeft gewonnen. Met foto.
Nog eens proficiat aan de meisjes en doe zo voort
Daar staat een leuk verslagje van onze meidenploeg die de city-challenge heeft gewonnen. Met foto.
Nog eens proficiat aan de meisjes en doe zo voort