Zou zaterdag deze route willen gaan rijden. Iemand het adres van Speelplein kruisberg (startplaats rode route)? vindt dat nergens terug en heb da nodig om in mijnen GPS te zetten.
thanks.
Marc
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
't Is op de splitsing van de Heistraat en Wijngaard.mcoen wrote:Zou zaterdag deze route willen gaan rijden. Iemand het adres van Speelplein kruisberg (startplaats rode route)? vindt dat nergens terug en heb da nodig om in mijnen GPS te zetten.
thanks.
Marc
Anders moet ge het adres van kleding Wellens nemen: Lichtaatrsesteenweg 2
Als ge daar zijt (de baan richting Lichtaart), net over de spoorweg een straatje naar links (Wijngaard) en dan direct terug over de spoorweg zie je op je rechterkant een zandparking. Daar is't.
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
't Was bijna 3 maanden geleden da 'k het volledige parcours nog eens had afgebold.
Tedju, 't is ondertussen weeral op vele plaatsen zandvreten geblazen.
Die lange rechte strook op blauw (je weet wel, kort na de Floréal) is écht wel ni te doen. Je zet aan op de rechterflank, maar na een tijdje moet je willens nillens de zandbak in om te proberen links wat vaste grond te vinden in de bosrand. Recht erdoor is gewoon ni te doen ...zwadderen en zwieren en ni vooruit geraken.
Dit was ook ineens de eerste proefrit mijn mijn nieuwe vork. Nu weet ik ook wat een zalig gevoel een verende vork geeft (de vorige -> RST Gila had wel veren, maar veerde niet
)
Zondag is er een TT in Grobbendonk. Doet waarschijnlijk het Blosoparcours aan. Dus legt ulle zandbandjes maar op!
Tedju, 't is ondertussen weeral op vele plaatsen zandvreten geblazen.
Die lange rechte strook op blauw (je weet wel, kort na de Floréal) is écht wel ni te doen. Je zet aan op de rechterflank, maar na een tijdje moet je willens nillens de zandbak in om te proberen links wat vaste grond te vinden in de bosrand. Recht erdoor is gewoon ni te doen ...zwadderen en zwieren en ni vooruit geraken.
Dit was ook ineens de eerste proefrit mijn mijn nieuwe vork. Nu weet ik ook wat een zalig gevoel een verende vork geeft (de vorige -> RST Gila had wel veren, maar veerde niet
Zondag is er een TT in Grobbendonk. Doet waarschijnlijk het Blosoparcours aan. Dus legt ulle zandbandjes maar op!
Wat rijden jullie gemiddeld, dan weet ik of ik het groepje bij kan houdenFORZA LUC wrote:Forza rijdt dit parcour elke dinsdagavond (bij mooi weer) starten doen wij omstreeks 18.45uur aan het boskapelletje nabij de kabouterberg. Wie goesting heeft kan altijd een keertje meerijden. Après bike in den Technofit te Kasterlee.
- Nico Wils
- Mountainbiker
hoe lang rijden jullie gemiddeld op de routes ? 1u, 2u ????FORZA LUC wrote:Forza rijdt dit parcour elke dinsdagavond (bij mooi weer) starten doen wij omstreeks 18.45uur aan het boskapelletje nabij de kabouterberg. Wie goesting heeft kan altijd een keertje meerijden. Après bike in den Technofit te Kasterlee.
Luc, ik ga eens proberen af te komen! Ik ben al lang aan het zeggen dat ik eens naar daar kom, maar het komt er nooit van. Ik zal er eens werk van maken!
(Gisteren was ik er wel, maar dan waren jullie er weer niet...
)
Die boskapel... is dat aan de parking van de sporthal van Kasterlee? Achter den Bosrand?
Die boskapel... is dat aan de parking van de sporthal van Kasterlee? Achter den Bosrand?